Endre87 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Noen som vet hvor mye lavere bilen blir når jeg fjerner gummin på fjærene bak?
AndersM Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 ca det som gummitykkelsen er.. 5mm gummi blir ikke 1cm i hjulbuen som mange tror.. mitt justerbart har vel ca 15cm med gjenger forran og det blir ikke 30cm i hjulbuen heheh 5mm vekk er 5mm ned edit: Men du trenger mere enn å fjærne gummien justerbart tror jeg er det eneste som fungerer.. dyrt, men vært det PS! Skal kanskje selge mitt KW justerbare ila vinteren da jeg vurderer 5bolts understell
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Fin bil, med fete hjul... å fjerne gummi bak fører til masse støy og lite effekt.. sleit med for høg rumpe på e30'n min og, men fekk tak i noken sinnsjukt korte bakfjører.. heiser eg opp bilen no kan eg dra ut fjørene uten å løyse demperen
///MoePower Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Veldig fin bil dette her, men for å være helt ærlig med deg så synes jeg ikke speilene ligner grisen, da de bryter med fasongen på bilen. Få på originale speil eller lignende!
Endre87 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 Veldig fin bil dette her, men for å være helt ærlig med deg så synes jeg ikke speilene ligner grisen, da de bryter med fasongen på bilen.Få på originale speil eller lignende! Tja var det da Er ikke de fineste speilene nei, men er ikke så stor fan av de orginale jeg da, så er da ikke så mye speil å velge i heller Men skal lakere orginal speila og når jeg skal lakere stylinga nå, så får jeg prøve litt forsjellig. Blir vel coilovers i vinter tenker jeg, så får jeg bare presse inn mye anlegg i bilen for å få den ned bak til da
Endre87 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 Fin bil, med fete hjul... å fjerne gummi bak fører til masse støy og lite effekt.. sleit med for høg rumpe på e30'n min og, men fekk tak i noken sinnsjukt korte bakfjører.. heiser eg opp bilen no kan eg dra ut fjørene uten å løyse demperen Mulig det ja, men blir sikkert coilovers etterhvert
Endre87 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 ca det som gummitykkelsen er.. 5mm gummi blir ikke 1cm i hjulbuen som mange tror.. mitt justerbart har vel ca 15cm med gjenger forran og det blir ikke 30cm i hjulbuen heheh 5mm vekk er 5mm ned edit: Men du trenger mere enn å fjærne gummien justerbart tror jeg er det eneste som fungerer.. dyrt, men vært det PS! Skal kanskje selge mitt KW justerbare ila vinteren da jeg vurderer 5bolts understell Vist du skal selge så må du si ifra
Endre87 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Da har jeg bytta takluke mekanismen på biln, tok mekanismen fra delebilen som var i bra stand, men håper seriøst jeg slipper å gjøre dette igjen, for denne patenten er ikke mye å skryte av Men ble jo endel bedre enn den mekanismen jeg hadde før for der var alt bøyd og ødelagt + att flapen manglet Bilder: Flyttet over: Får håpe dette fungerer litt bedre
Stale_H Skrevet September 1, 2008 Skrevet September 1, 2008 Mye tilpassing for å få på den m-tech hekken? er vel org pre facelift din også? Gjerne send meg forklaring på pm:)
anders87 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Hatt noe framgang her da? Hørt noe mer fra lakkerer'n?
Endre87 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Hatt noe framgang her da? Hørt noe mer fra lakkerer'n? Tja, lakerern er ikke helt å stole på har jeg funnet ut, men nå blir bilen levert Søndag, så da håper jeg for all del att han gjør den ferdig fort nå da for er litt drykt å ikke ha bil Å kunne tengt meg å bruke bilen før det blir vinter Men det blir sikkert så den er ferdig lakkert til tirsdag\onsdag forhåpentlig vis
Endre87 Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Da har jeg kansje skaffet meg m-tech 2 dørplater Hva tror folket om det?
Lex-Talionis Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 det blir bra Og du MÅ få på orginal speil. Mye penere
Endre87 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Da er Bilen levert til lakering, så får vi håpe lakerern får den ferdig iløpet av uka
Endre87 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 det blir bra Og du MÅ få på orginal speil. Mye penere Sendte med Orginal Speila nå så de blir lakert, så får vi se hvordan det blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå