Gå til innhold

Kan Slettes!


Endre87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ca det som gummitykkelsen er.. 5mm gummi blir ikke 1cm i hjulbuen som mange tror.. mitt justerbart har vel ca 15cm med gjenger forran og det blir ikke 30cm i hjulbuen heheh :lol:

5mm vekk er 5mm ned :)

edit: Men du trenger mere enn å fjærne gummien :) justerbart tror jeg er det eneste som fungerer.. dyrt, men vært det :)

PS! Skal kanskje selge mitt KW justerbare ila vinteren da jeg vurderer 5bolts understell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil dette her, men for å være helt ærlig med deg så synes jeg ikke speilene ligner grisen, da de bryter med fasongen på bilen.

Få på originale speil eller lignende! :P

Tja var det da :) Er ikke de fineste speilene nei, men er ikke så stor fan av de orginale jeg da, så er da ikke så mye speil å velge i heller :?

Men skal lakere orginal speila og når jeg skal lakere stylinga nå, så får jeg prøve litt forsjellig.

Blir vel coilovers i vinter tenker jeg, så får jeg bare presse inn mye anlegg i bilen for å få den ned bak til da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, med fete hjul... å fjerne gummi bak fører til masse støy og lite effekt.. sleit med for høg rumpe på e30'n min og, men fekk tak i noken sinnsjukt korte bakfjører.. heiser eg opp bilen no kan eg dra ut fjørene uten å løyse demperen :P

Mulig det ja, men blir sikkert coilovers etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca det som gummitykkelsen er.. 5mm gummi blir ikke 1cm i hjulbuen som mange tror.. mitt justerbart har vel ca 15cm med gjenger forran og det blir ikke 30cm i hjulbuen heheh :lol:

5mm vekk er 5mm ned :)

edit: Men du trenger mere enn å fjærne gummien :) justerbart tror jeg er det eneste som fungerer.. dyrt, men vært det :)

PS! Skal kanskje selge mitt KW justerbare ila vinteren da jeg vurderer 5bolts understell :)

Vist du skal selge så må du si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bytta takluke mekanismen på biln, tok mekanismen fra delebilen som var i bra stand, men håper seriøst jeg slipper å gjøre dette igjen, for denne patenten er ikke mye å skryte av :P

Men ble jo endel bedre enn den mekanismen jeg hadde før for der var alt bøyd og ødelagt + att flapen manglet :?

Bilder:

01092008266.jpg

01092008267.jpg

01092008268.jpg

Flyttet over:

01092008269.jpg

01092008270.jpg

Får håpe dette fungerer litt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt noe framgang her da? Hørt noe mer fra lakkerer'n?

Tja, lakerern er ikke helt å stole på har jeg funnet ut, men nå blir bilen levert Søndag, så da håper jeg for all del att han gjør den ferdig fort nå da :P for er litt drykt å ikke ha bil :)

Å kunne tengt meg å bruke bilen før det blir vinter :P

Men det blir sikkert så den er ferdig lakkert til tirsdag\onsdag forhåpentlig vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...