ChrZZ Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 ETK er din venn, ChrZZ. Finnes selve bryteren der, så kan du kjøpe den løs og bytte bare den. Det er bare en enkel trykkbryter. Hmm... spørs om jeg finner den. Jeg har funnet ut, at jeg til tider, er rimelig dårlig til å finne småting der gitt. Både på realoem.com og på GSbildeler Noen som hadde vært en engel og sett om de fant den bryteren? Dessuten, hvordan bytter man akkurat denne bryteren? Kan ikke helt si jeg skjønner hvem/hva/hvor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Er ikke rocket-science å finne, men det krever litt trening for å tenke seg til hvor man skal lete for slike ting. Denne er på Electrical -> Switch -> Steering Column. Ser ut som den bare selges som hel spak. Delenr: 61318363668 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Ja, er den jeg har trodd det har vært hele tiden. Koster ca 1300,- på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå