-Marius- Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Hei! Mine rygge lys virker ikke på min e36 320i touring 96 mod. Sjekket lyspærene å de er helt fine, sjekket også sikringer å de var også fine. Er det en bryter som skal slå på lysene når den settes i revers? -Marius- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Jepp;) Sitter en bryter på venstre side av girkassen. Vil tro det er denne som har tatt kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Jepp;) Sitter en bryter på venstre side av girkassen. Vil tro det er denne som har tatt kvelden.. Hvordan kommer man til den? har tatt av trekket på girstangen men kunne ikke se noe bryter i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Du må desverre under bilen.. Veldig enkelt bytte.. Sitter som Superbeetle forklarte, under på venstre siden av gearkassa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Samme skjedde på min gamle e-36, måtte under bilen å skifte ryggelys bryteren. Tok 2 min å skifte, og alt var iorden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 jeg får den ikke av. ledningne sitter dønn fast og jeg kommer ikke til med en shiftenøkkel. noen som har noen triks? -Marius- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Er vel en klips på pluggen som du må trykke ned, slik at du for frigjort pluggen til selve ryggelys bryteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå