oystein1988 Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Koperte like godt posten fra BF.net ettersom jeg er usikker på hvor det er størst respons Skal kjøpe meg bodykit til e36'en min nå, og lurer på hva folket syntes om Estrada? Eller skal jeg gå for M-tech, slik som mange andre gjør? Blir jo ofte veldig pent det og. Vet ikke helt hva som passer med hensyn til fargen på bilen min... Slik er den nå, bare med hvite blinkers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Siden du direkte spør hva vi synes, får jeg også svare deretter: Fysj! Har riktignok sett myyye værre, men kan ikke si jeg hadde valgt dette heller hvis spørsmålet kom opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Siden du direkte spør hva vi synes, får jeg også svare deretter: Fysj! Har riktignok sett myyye værre, men kan ikke si jeg hadde valgt dette heller hvis spørsmålet kom opp. Støtter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein1988 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Siden du direkte spør hva vi synes, får jeg også svare deretter: Fysj! Har riktignok sett myyye værre, men kan ikke si jeg hadde valgt dette heller hvis spørsmålet kom opp. Jepp, jeg spør etter deres virkelige meninger Godt å få noe respons, blir vel til mtech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 En av de verste stylingsettene til E36 som jeg har sett til nå. Fysj! Ikke ødelegg bilen din med noe så stygt noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Nei det der var rett og slett jævlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 penere en Monster styling! men Mtech eller Riger slår aldri feil på e36 syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Hadde ikke satset på den stylinga nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Kikket på en annen tråd for et par dager siden, hvor ene guttungen min på snart 3 peker på skjermen og sier "ødelagt".... Unnlot å legge inn det da de som lurte på folkets meninger tydelig hadde kjøpt seg bil som var brukt mye penger på..... Men over til "stylingen" her syntes jeg alvorlig talt ikke den øverste var ille, hvis du har en bil som tåler den; må være et skikkelig jern ala V18 med turbo på hver og store tanker lystgass Passer liksom ikke på 316 (sier jeg som har 540 front på 520) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 syns vinga virka litt tøff jeg, men resten falt ikke i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 syns vinga virka litt tøff jeg, men resten falt ikke i smak Vinger hører hjemme på fugler og fly, ikke biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreG Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Siden du direkte spør hva vi synes, får jeg også svare deretter: Fysj! Har riktignok sett myyye værre, men kan ikke si jeg hadde valgt dette heller hvis spørsmålet kom opp. Så enig. Frontfangeren stikker jo altfor langt ut foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 syns vinga virka litt tøff jeg, men resten falt ikke i smak Vinger hører hjemme på fugler og fly, ikke biler. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 rett og slett bare en ting å si om det kitte der: GRUSOMT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Du kan da ikke mene dette vel...? Betale penger og montere det på din egen bil? Jaja, smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå