Gå til innhold

Bilen går ikke bra, e36 325i.

kokfesk
 Share

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte en tur istad, når jeg da skulle gi gass på 2. skjedde det ingen verdens ting. den kvelte seg ikke, men ville liksom ikke øke turtallet.

Jeg stoppet å lot den gå på tomgang, da gikk den veeldig ujevnt, hørtes ut som den var på vei til å stoppe enkelte ganger. Men til slutt så fikk jeg da kjørt av gårde igjen.

Har hatt litt problemer med at den ikke har gått helt bra en stund nå, spesielt ved kald motor. Virker som den går bedre når den er varm.

Den driver å kutter ved litt høyere turtall enkelte ganger, å hvis det er bånn gass på lavt turtall går den ikke på alle 6 før den drar seg litt opp.

Også har jeg merka det at når jeg clutcher ut så virker det som om den holder på å kveles veldig lett, så må omtrent høres ut som en gammel gubbe når jeg tar i veien enkelte ganger.

Noen som har no formening om hva dette kan være?

tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..kan det være luftmengdemåleren som tar kvelden snart? har ca det samme problemet på min e36 325i,

noen ganger går den veldig ujevnt på tomgang og vill ikke dra i det hele tatt,men min begynner å fjuske den da, på en måte, så vist jeg lar den stå på tommgang i ca 1 min så fikser det seg selv og jeg kan kjøre igjen.

Så du har kunnet prøve å bytte luftmengdemålern da.

Simon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...