kokfesk Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Var ute å kjørte en tur istad, når jeg da skulle gi gass på 2. skjedde det ingen verdens ting. den kvelte seg ikke, men ville liksom ikke øke turtallet. Jeg stoppet å lot den gå på tomgang, da gikk den veeldig ujevnt, hørtes ut som den var på vei til å stoppe enkelte ganger. Men til slutt så fikk jeg da kjørt av gårde igjen. Har hatt litt problemer med at den ikke har gått helt bra en stund nå, spesielt ved kald motor. Virker som den går bedre når den er varm. Den driver å kutter ved litt høyere turtall enkelte ganger, å hvis det er bånn gass på lavt turtall går den ikke på alle 6 før den drar seg litt opp. Også har jeg merka det at når jeg clutcher ut så virker det som om den holder på å kveles veldig lett, så må omtrent høres ut som en gammel gubbe når jeg tar i veien enkelte ganger. Noen som har no formening om hva dette kan være? tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 hmm..kan det være luftmengdemåleren som tar kvelden snart? har ca det samme problemet på min e36 325i, noen ganger går den veldig ujevnt på tomgang og vill ikke dra i det hele tatt,men min begynner å fjuske den da, på en måte, så vist jeg lar den stå på tommgang i ca 1 min så fikser det seg selv og jeg kan kjøre igjen. Så du har kunnet prøve å bytte luftmengdemålern da. Simon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m50teck Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 hehe kansje kabeln på gasspjellføleren har falt ut da er den slik. hadde ein kompis så var veldig morsom og tok den ut od da gikk den dass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Kan det være noe så enkelt som kondens i bensinsystemet? En liten kondensfjerner til 50-lapp kan være verdt ett forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellynelly Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Kansje at ikke alle sylindrene går fordi de skriker etter nye tennplugger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Falskluft, tomgangsmotor (?), tennplugger, coiler som er på tur til å ta kvelden.. Bensinpumpe på siste verset. Sjekk det billigste først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Falskluft, tomgangsmotor (?), tennplugger, coiler som er på tur til å ta kvelden..Bensinpumpe på siste verset. Sjekk det billigste først. Hørtes fornuftig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 hadde et lignende problem på min... skifta coiler, og plugger, så ble det bra igjen..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NastyasS Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 hva er lambda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Jeg holder også en liten knapp på lambda, kan høres ut som det også ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NastyasS Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 ka e lambda?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Finner alt du trenger av info på http://www.lambda.org/ Eller her http://no.wikipedia.org/wiki/Lambdasonde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå