MouM Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 er det mye arbeid og få satt inn kromringer rundt spedometret på en e-46? =)
Haug530D Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 sikkert ikke, var ikke mye arbeid på E39 i hvertfall.
Ron Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 demonter alt i fillebiter,å trykk di på plass! anbefalt å få te en kompis med bitte små fingre, e helt ubrukelig trangt di ytterste små ringan!!
Loffen Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Blir det sånn at kromringen overlapper litt av 60-merket på tank-måleren?
Jonner'n Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 nei, det blir kjempefint. er ikke noe sånn at halve 60 tallet og sånn blir borte.. her er på min. (e34 da)
KBF Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Mine ringer overlapper ikke noe tall i det heletatt. Det ser bare finere ut syns jeg med disse ringene. Eneste som er litt skummelt er å demontere sele instumentet. Kommer en del knirke og knake lyder, men tar du det med ro og ikke bruker overdrevent mye muskelkraft så går det fint. Anbefaller å ha på noen hansker når du skal sette de på plass, fingeravtrykk inni der ser ikke bra ut. Også ta å tørk glasset ringene og glasset med en microfiber klut(sånn som er beregnet på optikk, kamera etc..) for å få det helt perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå