vetu03 Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Hei, Lurer på om det er noen som hvet om noen sider eller et sted man får tak i tilpasset a-stolpe holder til bmw e36 coupe... Men til høyre side, har på venstre. men skulle innderlig hatt på høyre også. Har carzone fra før, men finner egentlig ikke noen slags til høyre jeg. Noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 holder til hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Til innstrumenter som turbotrykk, oljetrykk osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Kanskje fra England, stolpene er vel lik på lhd og rhd biler.. Men hva i alle dager skal du med så mange målere? Kjøreskolebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 Ja, må bli fra england et sted ville jeg tro.. letet litt rundt men!! Nei, si det=P Blir nok ikke noen kjøreskole bil denne med det først nei. Hehe! Tenkte jeg bare skulle se ossen det ble, med det på begge sider... planen var vel turbotrykk(kanskje), olje temp, olje trykk, vanntemp, eksos temp, volt?! Men hvis noen hvet om en side eller har forslag.. så Er det bare å skrike ut;) Takk på forhånd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 blir du ikke litt ukonsentrert av å ha så j*>%a mange instrumenter å holde styr på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 streetdesign har høyre og venstre, mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jepps.. streetdesign.no har det.. Kjøpte min der ifra ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Er ikke dette litt harry da? med mindre du har veldig trimmet motor... bare til å bli nervøs av Må iallefall kjøpe slike målere med sort skjerm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Spør du meg er det utrolig harry! Men ser de bedre der enn nede ved OBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Har streetdesign med plass til 3 innstrumenter til høyre side også?! Sendte mail til dem, for det var der jeg kjøpte den jeg har på venstre side. og da sa dem at dem ikke hadde... Men får sjekke litt da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Voltmeter og lade spenning og alt som har med annlegget kommer jeg til å feste på høyre side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 tenkte meg oljetrykk, oljetemp og maybe turbotrykk på venstre hvis det blir turbo bygg.. også på høyre side blir det volt, vann temp og maybe eksos temp eller amp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå