Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har et problem på e36 325ien min, bakhjulene står på en måte sånn / \ ikke så ille da seff men en del, så dekka blir skeivslitte.

Lurer på om det er et problem det går ant å fikse på? justere de eller noe?

takker for svar : )

Skrevet

Det er helt normalt på senka biler. Det er mulig å justere det, men da må du kjøpe et "camber-kit" (tror det heter det). Du kan sannsynligvis justere spissinga litt også for å unngå fullt så mye skjev slitasje

Skrevet

av en eller annen merkelig grunn husker jeg ikke hva det heter i farta! men har en stang som går fra hjulet og opp i bakstillinga! er den bøyd blir hjulet slikt! var det på min etter en aller så liten utforkjøring :P

nedre bærestag eller noe i den turen tror jeg den heter-

Skrevet

mest sannsynlig holder det med en hjulstilling på bilen.

Men "skal" være litt negativ camber på bmw. Jeg har litt negativ camber, har ikke hatt problemer med skjevt slitte dekk..

Kan også være at bakre bærearmsforingene er slitte...

Skrevet

Okey, er litt plagsomt med kant slitte dekk, veit ikke om det er noe annet som er negativt med kalbeinte hjul men=P

vill helst få retta de opp, hvor kan jeg få bestilt sånn cambersett eller hva det het da?

Skrevet
Okey, er litt plagsomt med kant slitte dekk, veit ikke om det er noe annet som er negativt med kalbeinte hjul men=P

vill helst få retta de opp, hvor kan jeg få bestilt sånn cambersett eller hva det het da?

Kloke hoder sier at man kan justere camberen bak på e36 uten å kjøpe noen deler.. (men jeg har alltid trodd at det kun var på m3) :)

Skrevet

Kloke hoder sier at man kan justere camberen bak på e36 uten å kjøpe noen deler.. (men jeg har alltid trodd at det kun var på m3) :)

hehe, kansje jeg kan få et verksted til å finne ut av det, eventuelt gjøre det vist det går.. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...