Sommerfelg Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Straight six: ja vi treffes nok på neste trondheims treffet! kjøpte de pærene du snakket om Richie85: jepp det stemmer, kjøpte den på Rud i sommer. felgene har blitt kantkjørt , å det er en bulk i bakfelgen da Johnny Bravo: haifinnen er bare for syns-skyld ja har ikke noen annen anntenne nei, Kim snakket om at den lå i bakruta..? Interiørbilder kommer! og kanskje noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Lekker coupe og en finfin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Pen bil! Jeg ville personlig byttet ut blinklysene foran med en sort eller sotet type istedenfor chrome. (Hovedlykta har jo sort bakgrunn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Jeg ville personlig byttet ut blinklysene foran med en sort eller sotet type istedenfor chrome. (Hovedlykta har jo sort bakgrunn) Enig der, hele lykta flyter liksom bedre med sorte blinkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 Etter my tjas å fjas fikk jeg endelig montert Angel Eyes sett! Settet kjøpte jeg hos GS, rask respons fra de, tok 2-3 dager så var pakka her! Nå er det første gangen jeg har gjort noe slikt så det tok ei stund med den første lykta, men på siste lykta gikk det unna ganske fort! Beklager dårlig kvalitet og lysforholdene ble ikke så bra, de lyser ikke blått men hvitt i virkeligheten Selve operasjonen Ferdig resultat dårlig mobilkamera! skal legge ut noen bedre bilder så snart jeg får anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Det ble skikkelig pent! Hvor mye måtte du ute med? Er det noe Predator Chromium greier, er styrken på 6000k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 takk takk de er fra GSbildeler. 7000K, jeg vet ikke helt hva det betyr? disse her mener jeg : http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/32844.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 pent Får man noe sånt til faceliften også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hewitt Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Utrolig fin bil! Og Angel eyes ble veldig bra. Hvordan er det egentlig å montere Angel Eyes, er det så lett at man klarer det selv eller byr det på mange utfordringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 pent Får man noe sånt til faceliften også? Takker! Det med facelift er ikke jeg rette personen til å svare på desverre Hewitt skrev: Utrolig fin bil! Og Angel eyes ble veldig bra. Hvordan er det egentlig å montere Angel Eyes, er det så lett at man klarer det selv eller byr det på mange utfordringer? Det byr på noen utfordringer ja, det var slik på min e46. Jeg vet ikke hvordan det er på e36? Men uansett det kreves litt teknisk innsikt for å få det til synes nå jeg værtfall. Går veldig greit om man er to kamerater og den ene værtfall har litt peiling på bil. Kan fort bli dyrt om noe ska gå i stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 litt photoshop effekt heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Grattis! Ble meget bra med litt mer "oppdatert" front... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Ble smood detta ja, spesielt siden du har xenon i tåke også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 Ble smood detta ja, spesielt siden du har xenon i tåke også . takker ! men jeg har bare ''xenon look'' pærer i tåkelysa.. ønsker meg ekte xenon da!!! *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Neste mod er å farge passbrikka svart nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå