Sommerfelg Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Neste mod er å farge passbrikka svart nå da? heheh ja det er ikke dumt nei! ble din bra? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Tok meg tiden idag til å shine opp skinnsetene i bilen kjøpte skinnreperasjons kit fra Leathermaster, det består av 3 deler, 1 rens/grunning, 2 Selve fargen 3 og Finish Ganske enkelt å bruke , og jeg anbefaler det til alle som har rifter, sprekker, slitt skinn i bilene sine. tar en del timer da hvert produkt skal tørke før man kan fortsette operasjonen FØR bildene er tatt med mobil desverre. ETTER bilder er midlertidlige da jeg ikke har hatt på finish enda! Nå står setene å tørker så jeg slenger ut noen bilder med finish iløpet av kvelden Må bare si at fargen gikk fra gråsort ( slitt som faen) tilbake til en behagelig orginal sortfarge. De ser som nye ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sycho Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Og hvor får man kjøpte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Og hvor får man kjøpte dette? svar er på tråden hvor jeg la ut linken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Dette ble konge Lars Er lurt å ta det før det blir for slitt Burde skaffet meg skinninteriør jeg også. Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Dette ble konge Lars Er lurt å ta det før det blir for slitt Burde skaffet meg skinninteriør jeg også. Hm... blir det ditt neste prosjekt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Dette ble konge Lars Er lurt å ta det før det blir for slitt Burde skaffet meg skinninteriør jeg også. Hm... blir det ditt neste prosjekt ? Neh, skal prøve å unngå å legge for mye mer penger i den gamle bilen min. Heller spare til E46 Coupe Facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Da har jeg bestemt meg for at i kveld var den siste gangen jeg vasket vinterfelgene mine i år mens de står på bilen! Nå er det snart vår og påtide med 19' igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Flott bil! Takker!! din var jo og sinnsykt fin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Update: Chip og K&N filter montert i dag, jeg ble veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 hørtes morro ut! er det merkbar forskjell eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Nydelig den bilen din Vurdert M3 speil, blir veldig bra på denne her. Merket du noe til chippen da? Må komme meg i vei på et treff å få sett litt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 hørtes morro ut! er det merkbar forskjell eller? Jeg skulle spørre om d samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Takker for de positive tilbakemeldingene, alltid hyggelig med sånt ! Jeg er inne på tanken om m3 speil ja , men det svir fort i lommeboka med tanke på elektriske, lakk osv hehe. Med chipen så merker jeg at det er mye bedre respons på gassen og den drar mye bedre jo høyere turtallet blir hehe.. Det merkes også at det er mer dreimoment (var vel 280nm og nå ca 310nm), da jeg kan trille på høye gir i lav fart å få mer respons når jeg trykker på gassen. Jeg syns dette ble veldig gøy! litt som å ha en ny bil igjen, gleder meg til å kjøre hehe LianLidude Melhus er jo ikke så langt unna! blir vel treff nå på søndag! sjekk i tråden om treff i trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå