NastyasS Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Sol å tid gjør saken bare værre!! om det er veldig små luft bobler,kan du klare å gjøre di nesten usynelig ved å skrape/trykke med en egnet plast skrape,da vil det bli igjen en liten lys ring rundt,men skiten vil for alltid være der!! alle vinduer skal taes ut å skrapes å files før montering!! Det er bare en ting du kan gjøre,å det er å KREVE at di skal gjøre jobben på nytt. Beklager,men det er bare et faktum. ps.gjor dette selv i forrige uke,så vet ka æ snakke om.. jobben tok mæ 12 timer,men resultatet ble upåklagelig. fyfan kor nice!! *SIKLE* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 jeg har ikke noe bra kamera som klarer å fange opp boblene og det.. men jeg orker ikke å mase mer med det den uka her.. tar det neste uke tror jeg.. tv2 hjelper deg er sikkert fine å ha med og gjøre om det skulle skjære seg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 er nok å bare true med at du går til vg.. eller ja, tv2 hjelper deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 TV2-hjelperdeg er en sikker vinner! Funker alltid. Bare å si høyt til seg selv "da får jeg ta kontakt med TV2-hjelperdeg", så får pipa en helt annen låt med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 ja tror ikke de her vil ta varen i retur for å si det slik.. har lest om de på et annet forum og.. da var de helt idioter.. men vi får se neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Art Solution på Gjøvik. Tror de tar 4000,- for alle ruter og de gjør det så proft at det ser ut som det er fra fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 I frykt for å tråkke på feil tå , så spør jeg. Er det disse ? http://www.scandinaviasolfilm.no/?page= ... &merke=BMV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 ja er dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Uff. Vanskelig sak dette her. Ser de har rabbattert prisen med ca. 1200.- i forhold til veiledende. De synes kanskje dette er nok i forhold til den slette jobben de kanskje ser de selv har gjort. Franchaisetagere er det også. Hoved kontoret har vel da kun ansvar for navnet. Franchisetagenrne har ansvaret for utførelse av jobben. Tror likevel jeg ville ha skrevet et brev til vedkommende som har ansvaret for kontraktene som firmaet deler ut , og folangt at de fjernet solfilmen , monterte ting sammen etterpå på en tilfredstillende måte , og betalte deg tilbake beløpet for jobben. Rett og slett en reklamasjon for dårlig utført arbeid . Tidsforbruket i forhold til avtale , ville jeg la komme i andre rekke. Men det er viktig å beskrive avtalene , at de ikke var der når du kom , at de ikke tok telefonen , at det var låst og lukket og at du faktisk ikke visste hvor bilen din med nøkler og personlige eiendeler befant seg. Du har antagelig ikke fått det du har ment å betale for , og du er av den grunn ikke fornøyd. Hvis de ser på seg selv som seriøse , så burde det ordne seg. Hvis ikke , så har du jo forbrukerrådet og forbrukerombudet. Uten hjelp derifra , så finnes jo som du sier tv2. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 takk jolly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Man gir ikke dårligere kvalitet selvom prisen er satt ned! Er som å si at halvpris på t-skjorter! "kun et erme" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Må lese hele vet du gutt. De mener at de har rabattert et produkt fordi de selv ikke er fornøyd med produktet. En t-skjorte kan du riva av den andre armen på, så er den ihvertfall lik på begge sider.Noen kan leve med det. Så nei...det blir ikke det samme. Men jeg forstår hva du mener. Møkka på vinduet og den dårlige jobben vil bli der inntil det blir utbedret eller tatt av. Det kan inge leve med. Ihvertall ikke til den prisen. Men stå på Robert85. Det ordner seg for greie gutter , så ikke gi deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Du har jo 7 (!!) års garanti. Er jo mye penger du har betalt, så her må du stå på krava.. Er så utrolig mange useriøse bedrifter innen bil rundt om. Vi skulle hatt en nettside der slike bedrifter kunne blitt bannlyst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 han som sota bilen min gjorde bedre arbeid, og gjorde det raskere.. dukka dog opp noen riper, noe det også gjorde på robert85 sin. men er vanskelig å bevise at det er dem som har laget dem, spess når det er endel andre riper på bilen og.. men er selvfølgelig irriterende med flere riper/merker.. men på robert sin så er det masse møkk mellom solfilm og ruta på flere av vinduene + mange små bobler.. mye vits å bruke 2dager på å sote rutene når du ikke har vaska skikkelig.. ser ikke pent ut når sola står på nei.. og ang rabatten, så fikk vi det 20% billigere fordi vi tok 2biler samtidig.. burde fortsatt blitt bra resultat.. spesielt når dem skryter så fælt av den 7års garantien sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Sjekk PM, dette order seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå