Stephan.s Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 byr 500 for den blå grillen. rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Du får den for 500 jonner'n, greit det Mindre rust på den blå enn den grønne mener jeg det var. Eneste som sagt er da steinsprut. Kan sjekke nøyere ang. rusten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Passer speilene på modeller før disse kom? Altså fra 1988. Er interessert. Er også interessert i resten, men er vel vanskelig å sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Speilene vil nok passe, da e34 karosseriene er identiske hele veiene gjennom produksjonen. Er slike facelift speil som du f.eks ser på bilen til jonner'n (tror jeg) Speilene trenger en liten shine for å bli bra, så ønsker ikke allverden for de. Ang. resten så er nok det litt vanskelig å få gjennom posten ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 Passer speilene på modeller før disse kom? Altså fra 1988. Er interessert. Er også interessert i resten, men er vel vanskelig å sende. For å svare på denne igjen, så vil nok speilene passe, men pluggene er jeg usikker på. Mulig du må klippe og sjøte litt kabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 ja hadde vært fint om du fikk sjekket det med rusten.. for min begynner å få noen brune fine flekker etter steinsprut, så hadde vært digg å fått bytta hvor i akershus holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 Skal få sjekket det de kommende dagene, men mener med 90% sikkerhet at det var mindre rust på den blå enn den grønne. Holder forøvrig til på sørumsand, så er ikke så altfor langt unna oslo/lørenskog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 sant nok, det er jo ikke lange biten.. får håpe det er mindre rust på din, enn min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Passer speilene på modeller før disse kom? Altså fra 1988. Er interessert. Er også interessert i resten, men er vel vanskelig å sende. For å svare på denne igjen, så vil nok speilene passe, men pluggene er jeg usikker på. Mulig du må klippe og sjøte litt kabler Ja, jeg kan huske at det noe som ikke går overens. Men har du et bilde? Hvis den svarte plasten er ødelagt er jeg ikke interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 Skal prøve å orden ett bilde eller to i helga. Men nei, ingenting er sprukket eller ødelagt. Eneste er at det ene speilet har begynt å bli litt "brunt" i kanten, samt litt sort maling har flasset av på selve festet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 PM'er sendt til ingard og jonner'n. Bumper da for komplette fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Speilene blir ikke solgt med det første, så bumper denne med bildet. De er demontert, men har alle skruer og div samlet et trygt sted. Kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 Opp igjen med komplett v8 front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Jeg trenger et slikt panser, for mitt har begynt å ruste i falsen fremme. Men det kan nok bli en utfordring med frakt. Får se om det kan ordnes, men hvor mye for bare panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå