Stephan.s Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 Selges nok bare komplett desverre, da grillen alene blir en utfordring å bli kvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Jeg har egentlig ikke hatt planer om bredfront men gir deg et skambud på 1500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Er det aktuelt å selge for 2000,- ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 Jeg har egentlig ikke hatt planer om bredfront men gir deg et skambud på 1500kr Er nok ikke aktuelt jokkalin. Greit nok at det tar plass der det står, men tar ikke en så viktig plass at det går for 1500 Er det aktuelt å selge for 2000,- ? Tenker du panser, eller komplett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Er det aktuelt å selge for 2000,- ?Tenker du panser, eller komplett?Det er det samme for meg. Jeg har jo bare bruk for panseret Men jeg forsto det som om det ikke var aktuelt å selge bare panseret. Jeg trenger som sagt bare det, så får du tolke det som du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 Hvis du gir 2000,- for panseret og kan garantere for det så kan du få det for den summen, da jeg kanskje har en som er int. i grillen for 500,-. Så da får jeg uansett det jeg hadde tenkt for det til sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Hehe det skjønner jeg godt Skulle gjerne gitt deg høyere bud men det er det jeg klarer å avse nå Skulle det bli aktuelt kan du jo bare si ifra så er jeg ikke langt unna Du kunne jo eventuelt fått med noen splitter nye nedre bærearmer begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 har du delene enda? Trenger panser og grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 har du delene enda? Trenger panser og grill. Komplette "v8 fronten" har jeg enda ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Har du mulighet til å sende delene? panser å grill fortest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Skulle stå trenger panser å grill fortest mulig=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Noen tips til sendemåte? Er tross alt ganske så store og skjøre deler. Har selv bare sendt ting med posten AS i mitt liv, men tviler på at det er billigste eller letteste måten å få de frem på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 fyyyy søren eg har lyst på detta stephan men har ikkje lyst å bruka penger de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Hehe, du får slenge deg på mort Så enkelt som at det går til førstemann med 2500 grunker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Følger det med grill rundt lyktene og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå