Stephan.s Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Ja, gjør det mort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 jeg trenger dette sårt!!=) kan du ikke sjekke dette med sending? kjøper det garantert viss du klarer å sende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Har solgt nåke deler nå, å viss du fremdeles har fronten når eg får penger så kjøpe eg de å skaffe transport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 jeg trenger dette sårt!!=) kan du ikke sjekke dette med sending? kjøper det garantert viss du klarer å sende.. Å lete rundt og ringe fraktselskaper o.l er noe jeg ikke kan ta meg så mye tid til. Har solgt nåke deler nå, å viss du fremdeles har fronten når eg får penger så kjøpe eg de å skaffe transport Ja du får skrike ut. Har du frakt for hånd og hvis det fortsatt er av int. etterhvert er det enklest, så slipper jeg det som nevnt over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Skal nok klare å skaffe noe sånt ja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Hallois! Jeg ønsker å komme med et seriøst bud på 2000 kr for bredfronten, kan hente allerede i kveld, send PM hvis det er interessant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 Er nok litt mer som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Du kan jo tenke på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 upp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 Kai-P, sendte deg pm 16 sept, så da bumper jeg denne. Er fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 får vel presse denne opp på førstesiden en gang til jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Skulle gjerne kjøpt dette Stephan men nå har eg kjøpt ny bil å skal kvitte meg med E34 Forstår ikkje koffer ingen vil ha dette. Er jo kjempe pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Skulle ha solgt det til deg tidligere i stedet for "den useriøse" Men får nå stå til... Er jo noen som har meldt interesse, men blir brutt halvveis. Men uansett, jeg kan som sag vurdere å gå ned litt i pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 oppsann igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 virkelig ingen som har lyst på en slik front? som sagt, komplett med panser, grill, nyrer, lykterammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå