Stephan.s Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 dette er da merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 virkelig ingen som kunne tenke seg dette? ikke på en fredag engang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 Jeg kunne tenkt meg dette, men etter å ha regnet litt på det, vil det ikke lønne seg prismessig, med mindre jeg får det fraktet til Stavanger for mindre enn 1500,- (hvis jeg gir 2000,- for panseret). Jeg skal ikke selv til østlandet før i romjulen. Og hvis det ikke er solgt til den tid, vil jeg vurdere det på ny. For da får jeg jo "gratis" frakt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Ja, det er akkurat det. Koster en formue å frakte så store ting. Men du skal ikke se bortifra at det blir stående til romjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Er nå for gale og dette :S Trudde Breifront egentlig var mangelvare.. Åsså såå billig som dette er Freebump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Takker for det mort Var flere som var int. første gang jeg la den ut for salg, men dabber ut. Jaja, kan jo like gjerne stå her, men har andre ting de kronene skulle vært brukt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå