weheeE34 Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 noen som vet hvilken farge eller plugg nummeret "styre strømmen" til cd spilleren er? altså den som får spenning når jeg slår på tenningen... kan denne brukes som "stømtyv" til "remote" til en forsterker? eller, er det noen som har et bedre forslag=? planen er å beholde den orginale cd spilleren og bruke hatte hylle høytaler ledningene inn på et adapter som omformer til RCA (phono) som kan brukes på forsterker.... forsterker + og - er grei, det ligger i bagasjen, problemet meldte seg da jeg ville ha en GOD løsning på remote, er ikke aktuelt å legge ledning bort i et baklys eller direkte til batteri med bryter, blir for "jalla"... alle svar tas i mot med stor takk Mvh Roy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 gjelder forresten en 04/2002 mod, 320i, E-46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Brukte denne når eg gjorde dette på min 320ci, men denne var produsert før 2001/9 slik att den hadde den gamle kontakten. Kom ny kontakt på 2002 modellen, men kan hende farge er like: http://www.projectbimmer.com/BmwWiring.htm#top Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Hva med å bruke samme ledning som tenning på til spillern? Når du setter nøkkel i Posisjon 1 er det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 noen som vet hvilken farge eller plugg nummeret "styre strømmen" til cd spilleren er? altså den som får spenning når jeg slår på tenningen...kan denne brukes som "stømtyv" til "remote" til en forsterker? tror det er det jeg mener ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 Brukte denne når eg gjorde dette på min 320ci, men denne var produsert før 2001/9 slik att den hadde den gamle kontakten. Kom ny kontakt på 2002 modellen, men kan hende farge er like:http://www.projectbimmer.com/BmwWiring.htm#top men du har ikke hatt noe problem i ettertid? jeg får ta å måle meg frem senere i dag... takker for svar Mvh Roy Inge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 HEHE lese alt sammen først kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå