Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte ut fremblinkersene på touringen min, da det ene er mye "hvitere" enn det andre. Lurer på om folk har noen anbefalinger å komme med. Har originale lykter fremme og lurer på hvilke blinkers som passer best sammen med disse. Ser GS har 5-6 forskjellige så jeg ble litt usikker...Skal ikke ha sota, så der blir jo et av alternativene eliminert..

Er noe slikt jeg har nå, men lurer på om det blir penere med noe mer klarglass lignende..

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/7982.jpg

Skrevet

Jeg syntes hvite blinklys er fint, men ikke sammen med oransje pærer. Lykten blir helt annerledes å se på med slike sølvfargete pærer(som jeg ikke husker hva heter)

btw så har jeg hatt følgende blinklys på bilen det året jeg har hatt den.

klarglass, hvite, sotete, oransje og nå hvite igjen :lol:

Skrevet
enig i at det hadde passet med mørkere blinkere ja, men vil det passe med rød/hvite baklykter da ? hva med klarglass ?

røde/hvite baklykter er d absolutt fineste. Gå for det! Originalt, ikke noe crystal clear..

Skrevet

Tror det blir så jeg går for løsningen med mørke blinkere fremme og rød/hvite bak. De mørke fremblinkerne er ikke så mørke at det vil se rart ut i forhold til de hvite lampene bak. Takk for tips :)

Skrevet

bare så d er sagt, så er det sota blinkere på bilen min lenger oppe. Ikke hvite som det kan se ut som. Også kjøpt på gs. ellers har jeg in pro hoved lykter. Ikke kjøp deg det! pent langt ifra men langt i fra pent!

Skrevet
bare så d er sagt, så er det sota blinkere på bilen min lenger oppe. Ikke hvite som det kan se ut som. Også kjøpt på gs. ellers har jeg in pro hoved lykter. Ikke kjøp deg det! pent langt ifra men langt i fra pent!

Hehe..tror nok jeg holder meg til originale hoved lykter. Synes det er det peneste egentlig. Er ikke noe stor fan av angeleyes o.l på e36. De jeg har er helt greie, men må vel byttes ut etterhvert. ikke noen sprekker e.l. bare en god del steinsprut :)

Skrevet
det du viser bilde av er jo sota. det er det fineste!

Se her:

check.jpg

-Anders-

Litt OT, men har du "hvem, hva, hvor" info på spoileren under M3 fangeren din... Litt sugen på sånn til min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...