Tubi Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Hvordan er det å montere det? Passer det rett på om man har tennere? Har en 99 mod 520 som ikke har xenon, og har fått tak i et sett hella facelift med xenon. Lurer fælt på om det passer... Er det forresten mye jobb å bytte lyktene?
Tubi Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 er det ingen som har gjort dette? nekter jeg å tro...
KBF Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Min 97 520 hadde ikke xenon og tidligere eiger bytte\oppgraderte til xenon. Det er brukt Hella xenon lykter med angeleyes til dette. Også tennere, lyktejustererene, og sensor på bakaskselen vart da satt inn. Slik at det er godkjent og lovlig ikke minst. Jeg anbefaller å bytte vis du har råd og får gjort det skikklig Å bytte lyktene ser ikke ut som mye arbeid i følge Haynes verkstedhåndbok.
Haug530D Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Hvordan er det å montere det? Passer det rett på om man har tennere? Har en 99 mod 520 som ikke har xenon, og har fått tak i et sett hella facelift med xenon. Lurer fælt på om det passer... Er det forresten mye jobb å bytte lyktene? dette fungerer helt fint ja, mulig du må ha overgangs ledninger til blinklys og Ae ringene, hvis dette ikke var med lyktene, ledningen som er til den manuelle justeringen av lyktene passer rett på, det er denne som blir brukt på Xenon lyktene også, nivåreguleringen blir koplet inn på LCE modulen og der hvor det satt manuell nivåregulering blir plugget igjen, så auto nivå er ikke ett must for at lyktene skal fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå