-Sammy Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Hvordan gikk det verkstedbesøket da ? Er doningen noen steg nærmere perfeksjon ?
PenguiN- Skrevet September 25, 2007 Forfatter Skrevet September 25, 2007 Doningen blir levert tilbake til selger. Lekkasjer over alt og ting er ikke bra..hever kjøpet. ikke spørr mer om den saken takk....kjøper ny bil såfort jeg har levert tilbake.
-Sammy Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Aooo Da kan jeg ikke si annet at jeg vet at du finner deg en strøken doning neste gang! (naf-test, før kjøpet, er en god venn.)
borte Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Hallo mister.. Fått levert tilbake "vraket" nå?
Andy_boy Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 Doningen blir levert tilbake til selger. Lekkasjer over alt og ting er ikke bra..hever kjøpet. ikke spørr mer om den saken takk....kjøper ny bil såfort jeg har levert tilbake. Tenkte det var noe som ikke var rett med den bilen... ikke for å henge ut noen , men jeg var faktisk å så på den bilen en gang i sommer , eller det var da mine foreldre som var å så på den for meg , men dem fikk ikke prøvekjørt den eller noe pga bilen startet ikke i det hele tatt da dem kom å sku se og prøve den
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 Bilen blir levert tilbake i morgen. ny bil til helga
Ad|oS Skrevet Oktober 22, 2007 Skrevet Oktober 22, 2007 Ser ut som bilen er til salgs igjen nå, men denne gangen har han oppgitt feilene: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... nr=1676373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå