SiggenK Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1591074 Er dette billig eller? Bilen har rullet et stykke, men allikevell.. Jeg kan heller ikke se noe Alpina styling utvendig, men mulig jeg tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daloon Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Norske avgifter kommer i tillegg står det... blir fort mye dyrere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 Etter å ha regnet på det kommer jeg til en pris på rett under 200 000,- Brukte import kalkulatoren på DinSide. Drøyt at en bil kan gå fra 32 til 200 tusen for to skiltplater og et vognkort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 kjøper du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Hadde man hatt en sliten 520i touring så hadde man jo hatt helgajobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 kjøper du den? Hehe, skal nok ikke kjøpe den nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Det kan vel være en mulighet å registrere den som varebil? Da blir ikke prisen så stiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Lar seg nok ikke gjøre å registrere denne som varebil, nei. Altfor lite rom/for lita luke til det. Er nok slutt på de dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Denne tror jeg ikke det går mange av Så veldig pen ut med en del utstyr å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 mangler en del alpina dekaler utvendig da. ikke noe kule fangere, felger eller seter heller. kan like gjerne kjøpe en 525ix spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå