BalleKnalle Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Da var det min tur.... En jævel har kjørt på bilen min og bulka inn hele bakdøra, får så å stikke av. Jævlig fett!!! Dro til en lokal lakkerer og fikk pris på oppgaven. Han skulle rette døra og lakkere/montere for 5000,- I tillegg spurte jeg om han kunne lakkere hele bakluken (liten rustflekk ved siden av håndtaket som irriterer vettet av meg) + venstre bakskjerm (litt overflaterust i hjulbuen) Hele jobben kom på 8500,- inkl. mva. Er ingen upris dette eller? Synes personlig det ikke var så ille... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Jeg fikk tilbud om 8000,- for lakking av: -Panser -Bagasjerom -Helt ned rundtom (plast nederst vettu) 7 serie. SÅ dette var helt overkommelig i og med at du har rettejobb også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 var ikke gal pris det nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 hvor mye koster det å lakkere en hel e30 325i. Om du pusser den ned selv, og leverer den inn til lakking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Da tror jeg du må kjenne den som skal lakkere. Gutta er ikke så glade i oss som ønsker å gjøre forarbeidet selv. Du vet det er mye dårlig arbeid i dårlig arbeid, spesielt når det skal lakk oppå. Nei la de få hele jobben. Da kan du klage også. Den muligheten får du ikke hvis du skal ta grunnarbeidet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 hvor mye koster det å lakkere en hel e30 325i. Om du pusser den ned selv, og leverer den inn til lakking. Fra 6-7000 til 20-30000., Hvis du ikke har litt peiling på sliping så demonter bilen selv og lever bort resten av jobben til lakkverksted.Jo mer av drittjobben med demontering du har tatt jo billigere blir det.Husk å kjøpe inn nye clips og div til montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Vi er ikke så glade i å ta de jobbene hvor dere gjør allt sjøl, dette blir seff biligere for dere, men vi er ikke sikker på hva dere har slipt med, hvor nøye dere har slipt, om dere har slipt godt nok overallt, så selvom dere gjør allt før oss, så må vi gå over allt og se om det er godt nok. og ja, som jolly sier så kan dere klage hvis vi gjør det, men hvis dere gjør det og leverer sier vi bare at vi garanterer ikke perfekt resultat, vi garanterer enkelt og greit ingenting. tilbake til topic: 8500,- for retting, demontering, lakking, og montering igjen er en veldig bra pris. må jo sparkles, legges grunning, slipes ned, og så skal selve døra lakkes, skal du flekke ut i tilegg? pluss allt det andre så er dette en god pris ja, selvom det bare er bittesmå rustflekker så er det mye jobb med å få det pent igjen! så som sagt den prisen kan du ikke klage på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 Bra at det var en grei pris da det først skulle skje. Blir så utrolig irritert på slike jævler som stikker av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå