Gå til innhold

Ombyggingsprosjektet mitt, 318i til 325i, Vurderer salg

Anbefalte innlegg

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nå skal jeg i gang med å skifte bremser både foran og bak. Så bærs det inn til biltilsynet for godkjenning. Noen som har en god ide om hvordan jeg skal komme meg dit? Må jeg på tilhenger?

Skrevet

Er bilen registrert og med skilter?

Da er det jo bare å kjøre den til biltilsynet da? (selv om du teoretisk kan krasje og få evt ansvar for noe...)

Prøveskilter gjør jo ikke saken bedre uansett..

Skrevet

nå har jeg montert nye svingarmer med skivebremser. Luftet bremsene og justert håndbrekk:) Alt bra så langt, men knakk en bolt , så jeg bestilte ny fra GS i mårres. De skulle sende den med brev fra oslo i dag, så jeg håper den kommer i morgen.

Skrevet

Ikke nødvendig i det hele tatt :) Ser bare litt ryddigere ut i motorrommet. Men det så veldig bra ut, og hørtes bra ut for den slags skyld:) Vet hvor mye arbeid som skal til for å bytte motor i E36:)

Skrevet

takk for det:) Den går som et lite helvete i forhold til 318 hvertfall. Sliten og tikkende m40 som stoppet på 5500 RPM, ... Det var en fantastisk forskjell:):=)

Og bruker faktisk mindre bensin! Selv om jeg har kjørt litt hardt. Jeg kjører på 318 diff med 2,93 i utveksling, og da går den jo enda bedre på aksen . :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...