HG Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 (endret) ... Endret August 15, 2016 av HG ikke lenger aktuelt..
Ad|oS Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Regner med du har sett på de 4 som ligger inne på finn.no??? http://www.finn.no/finn/car/used/result ... 3&userid=0
HG Skrevet September 15, 2007 Forfatter Skrevet September 15, 2007 Har sett de, ja. den hvite i trøndelag er visst solgt. den turkisblåe har jeg ikke tatt med i vurderingen og den røde er usa import med "feil" gearkasse. Labert utvalg for tiden, men det er kanskje noe med årstiden.
-Roger- Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 den turkisblåe har jeg ikke tatt med i vurderingen Trykk på "nyheter" i venstre hjørne og se på bildet oppe i høyre hjørne Den er jo egentlig noe å vurdere spør du meg...
Geir Anders Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 Fargen er noe spesiell, og utgjør en ganske stor faktor ved kjøp av bil. Den er sikkert i bra stand osv, men jeg hadde heller ikke kjøpt en bil med den fargen.
ehrnst Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 en kompis har en M3 han vurderer å selge. Svart, orginal, nyoverhalt motor. kontakt på PM for nr
-Roger- Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 Fargen er noe spesiell, og utgjør en ganske stor faktor ved kjøp av bil. Den er sikkert i bra stand osv, men jeg hadde heller ikke kjøpt en bil med den fargen. Sant det, den fargen er noe spesiell og vil kanskje trekke litt ned i pris, men bilen er jo absolutt veldig pen ellers og jeg synes ikke fargen er så ille! Interiøret likte jeg veldig godt! Man får jo ikke alltid alt når man handler bruktbil
///Martin Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 Har en E30 M3 jeg. Som mest sannsynlig skal selges, men da ikke før til våren.. Og jeg bor jo i Ålesund!
HG Skrevet September 15, 2007 Forfatter Skrevet September 15, 2007 Flott med respons Du får sende meg en PM ///Martin så kan jeg kanskje ta en titt på den en dag? Vente helt til våren? Vinterkjøring ? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå