CEJ Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 mangla litt hk der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 Jepp lite med motor,men tøff å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 syns den var rå jeg! fint at ikke alle har det samme! eller hav orginal politiet? dere har jo kun det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Gå heller for denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 608994#top Ser bilen svært ofte, nydelig og gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 kompis av meg som har den bilen. han er også medlem av bimmers forumet. Sånn jeg forstår det i fra hans side så har han en annen motor på handen også skal han bytt front,bak fanger og spoileren. skal bli en warsteiner kopi. jeg syns bilen er kjæmpe fin jeg. GTS stylingen passer bedre på en E30 med brede skjermer en uten skjerm bredere. syns jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
latzie Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Denne bilen er det en kompis av meg som har.Er enig i at den kunne ha hatt andre fangere og grunnarbeidet før lakkering er forferdelig. Fyren og dama hans har brukt 80 000 på den på 2år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 grei bil... noen som vet hva han fikk for den..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hey, min bil ved siden av jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 grei bil...noen som vet hva han fikk for den..? den er ikke solgt. skal behold den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 okey... hvor mye ville du ha da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 okey...hvor mye ville du ha da..? ikke jeg som selger bilen. kompis av meg som gjør det. han skal behold den selv. han har sikkert noe planer med denne bilen no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå