-Anders- Skrevet September 17, 2007 Skrevet September 17, 2007 den topicen din ble plutselig veldig missvisende i hodet mitt et sekund her. hehe!
wicky124 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Skrevet September 17, 2007 hey..hvem skrev "ønsker å kjøpe tjeneste"???? men ske1eton..sender deg bilde av hele sulamitten senere ikveld:)
wicky124 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Skrevet September 17, 2007 blei vel litt teit at den ble flytta til ønskes kjøpt..hmm...
Fredrik Skrevet September 17, 2007 Skrevet September 17, 2007 hey..hvem skrev "ønsker å kjøpe tjeneste"???? Det gjorde moderator fordi det er det du egentlig ber om når du ønsker å betale for å få hjelp til og få installert en fjernbetjening. Ergo hører tråden til i dette forumet... alternativt i tekniskforumet. Send meg evt. en PM hvis du ønsker tråden flyttet til tekniskforumet.
Fredrik Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Jeg bumper denne tråden for å friske den opp litt etter en liten vandring rundt i fora´ene...
Sunspec Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Bare vær forsiktig med at det KAN finnes duster som tracker signalet ditt.Når de først har fått tak i signalet, så kan de gjøre akkuratt som du gjør. Dette gjelder også fjernstyrte sentrallåser. Jeg følte jeg bare måtte informere om det:P hehe
Fliid Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Er det ikke elektrikere som er hobby mekanikere rundt Oslo distriktet eller? Kan du lese skjema for bil å trekke fra litt å legge te litt på skjema for fjernstarter så er man kommet langt
Sir Hofstad Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Bare vær forsiktig med at det KAN finnes duster som tracker signalet ditt.Når de først har fått tak i signalet, så kan de gjøre akkuratt som du gjør. Dette gjelder også fjernstyrte sentrallåser. Jeg følte jeg bare måtte informere om det:P hehe Monterer ikke systemer som lar seg "knekke"
wicky124 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 Bare vær forsiktig med at det KAN finnes duster som tracker signalet ditt.Når de først har fått tak i signalet, så kan de gjøre akkuratt som du gjør. Dette gjelder også fjernstyrte sentrallåser. Jeg følte jeg bare måtte informere om det:P hehe Monterer ikke systemer som lar seg "knekke" liker holdningen din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå