efjeldse Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 og en kompis av Colin med babyen sin... RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 det var triste greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Dette er så leit asså Værste oppi alt dette, er jo at en gutt på 5år er dø(har en sønn på 5selv) og den lille babyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Kjenner det stikker litt i magen når man leser om slike tragiske ulykker... Det som stikker mest er når hobbyflyvere tenker så lite at de tar med små barn på tur, det burde de ikke gjøre. Egoistisk er det. Var ikke akkurat noen superpilot rallycrossføreren vår heller......Flaks ikke han drepte noen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Det som stikker mest er når hobbysjåfører tenker så lite at de tar med små barn på biltur, det burde de ikke gjøre. Egoistisk er det. synes kommentaren var usmakelig, så jeg snudde litt på flisa.. tankene går til kone og datter som sitter igjen, for ikke å snakke om familien til han andre med en baby.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Kjenner det stikker litt i magen når man leser om slike tragiske ulykker... Det som stikker mest er når hobbyflyvere tenker så lite at de tar med små barn på tur, det burde de ikke gjøre. Egoistisk er det. Var ikke akkurat noen superpilot rallycrossføreren vår heller......Flaks ikke han drepte noen også. Hobbyflyger og hobbyflyger.. EN ting er at han hadde mange tusen timer bak seg som pilot, og en annen ting er at det mest sansynlig dreier seg om teknisk/mekanisk feil på helikoptret som gjorde at ulykken intraff. Du sier så mye teit Kjell, kanskje det er du som tenker lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Kjenner det stikker litt i magen når man leser om slike tragiske ulykker... Det som stikker mest er når hobbyflyvere tenker så lite at de tar med små barn på tur, det burde de ikke gjøre. Egoistisk er det. Var ikke akkurat noen superpilot rallycrossføreren vår heller......Flaks ikke han drepte noen også. det her tror jeg var den mest tåpelige innlegget jeg har sett på bimmers.no noen gang. Har du noen gang tenk på at når du flyr med Ryanair eller andre flyseleskaper så har de faktisk så lite som 200 timer i et fly? Vet du hva er flyger utdannelse går ut på? En hobbyflyver er ikke en person som kjøper et helikopter og bare flyr det. Han må gjennom en omfattende test og etter det er han verdig til å fly. Han kunne flydd med deg for den saks skylt. Jeg er 21 år og er flyver. Har flydd med mine foreldre og søsken og venner masse. John Travolta er en hobby flyver, men han er så mye mere erfaren enn mange andre piloter. Kjører du Taxi eller buss, du er jo bare en hobbysjåfør eller hva? tenk om du krasjer da.. skal man da si.. flaks du ikke drepte med deg noen andre.. ?? sier bare en ting jeg... Ikke feildøm Hobbyflyvere.. du snakker bare Bullshit... R.I.P Collin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Kjenner det stikker litt i magen når man leser om slike tragiske ulykker... Det som stikker mest er når hobbyflyvere tenker så lite at de tar med små barn på tur, det burde de ikke gjøre. Egoistisk er det. Var ikke akkurat noen superpilot rallycrossføreren vår heller......Flaks ikke han drepte noen også. Kommentaren din var bare ikke usmakelig, men rett å slett motbydelig. Dette er en tragisk ulykke å det er hva du klarer å prestere og si. Tanker går til pårørende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Fin kommentar der oppe ja.. Hørte om dette først under Formel 1 løpet idag. Tragisk RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 -trist.. rett å slett trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 svært riste greier håper fia steller til en fin hedring ved neste rally GB. det fortjener de etterlatte. han er en legende som ikke fikk en verdig avslutning med sporten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Kjenner det stikker litt i magen når man leser om slike tragiske ulykker... Det som stikker mest er når hobbyflyvere tenker så lite at de tar med små barn på tur, det burde de ikke gjøre. Egoistisk er det. Var ikke akkurat noen superpilot rallycrossføreren vår heller......Flaks ikke han drepte noen også. faen for en gjøk du er ass KJELL! RIP colin mcrae....... Veldig trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Kjenner det stikker litt i magen når man leser om slike tragiske ulykker... Det som stikker mest er når hobbyflyvere tenker så lite at de tar med små barn på tur, det burde de ikke gjøre. Egoistisk er det. Var ikke akkurat noen superpilot rallycrossføreren vår heller......Flaks ikke han drepte noen også. vi som kjører bil er hvertfall hobbyførere. kreves mye mer å ta flylappen enn billappen. en verdensmester i rally har nok evnen til å føre de fleste anordninger. ser ingen grunn til å forsure en slik trist hendelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Vi som kjører bil kjører mer enn det hobbyflyvere flyr, og ting får ofte mer tragiske konsekvenser i fly enn i bil. Det stemmer at ikke alle piloter i et flyselskap har så mye timer, men de er to stk og kapteinen har mer enn de 200 timene du snakker om. De som flyr i selskaper har også med jevne mellomrom trening i simulator hvor de trener på farlige hendelser. I helikopterservice må de f.eks ha slik test hvert halvår hvor de må trener på alle mulige slags hendelser i simulator. Ja jeg vet hvordan det virker med flysertifikat. Om en av dere tar småflysertifikat håper jeg dere ikke tar med små barn på tur. Fatter ikke at innlegget mitt var så grusomt, det er selvsagt synd på Colin, men det er mest synd på passasjerene uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Vi som kjører bil kjører mer enn det hobbyflyvere flyr, og ting får ofte mer tragiske konsekvenser i fly enn i bil. Det stemmer at ikke alle piloter i et flyselskap har så mye timer, men de er to stk og kapteinen har mer enn de 200 timene du snakker om. De som flyr i selskaper har også med jevne mellomrom trening i simulator hvor de trener på farlige hendelser. I helikopterservice må de f.eks ha slik test hvert halvår hvor de må trener på alle mulige slags hendelser i simulator. Ja jeg vet hvordan det virker med flysertifikat. Om en av dere tar småflysertifikat håper jeg dere ikke tar med små barn på tur. Fatter ikke at innlegget mitt var så grusomt, det er selvsagt synd på Colin, men det er mest synd på passasjerene uansett. Hvis du har lest litt om han var han en veldig erfaren pilot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå