Kurt Andre Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Lurer på og bestille noen nye bremseskiver, og ser det er stor forskjell på pris. Men lurer på om noen har erfaring med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Et lite søk og du ville funnet MANGE svar. Koed er kjempe, og bruk denne kalkulatoren når du skal bestille. Da ser du endelig pris: http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Jeg har ikke bestilt noe selv fra Koed men ser mange positive erfaringer, tror også det er bedre å handle en del deler derfra når du først skal handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Men viss du skal bestille fra Koed er det lurt å bestille for ein del...er fort det blir ulønnsomt viss du kun skal ha for nokon hundre kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Kan ikke anet enn å skryte av koed.dk. serviceinnstilt og pakken(e) kommer etter 4-5dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 har også bare gode erfaringer med koed, bestillte et armleen til bilen derfra for litt siden, det ble sendt ut fra de på tirsdagen, på torsdagen kom det på døren min med budbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Vær så snill. Ikke enda en tråd om koed Søkefunksjonen gutta, søkefunksjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Vær så snill. Ikke enda en tråd om koed Søkefunksjonen gutta, søkefunksjonen Hehe, har sett litt om det, men gadd ikke og kikke igjennom nå, men da lurer jeg på om ikke jeg skal bestille fra de, men åssen er det momsen og det når en bestiller fra utlandet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Vær så snill. Ikke enda en tråd om koed Søkefunksjonen gutta, søkefunksjonen Hehe, har sett litt om det, men gadd ikke og kikke igjennom nå, men da lurer jeg på om ikke jeg skal bestille fra de, men åssen er det momsen og det når en bestiller fra utlandet?? GIDD å søke... https://www.koed.dk/9.0NO.asp?undermenuid=34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Regn om de danske kronene til norske. Legg på 25% av delene og portoen Men bruk kalkulator som nevnt tidligere, da kan du bare taste inn totalt beløp i danske å få svaret ut uten å regne selv! http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Et spørsmål til:): sikkert veldig dumr, men er det bare en strl til den bilen, og når det står stk? Er det stk da, eller er det pr par?Skjønner ikke helt det der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 bremseskivene fra Koed blir solgt pr stk. www3824 ser det ut til du skal ha, disse bremseskivene er montert på 520 opp til 528 utifra hva jeg kan se. (Bensin) Står hvilket modeller skivene er for om du ser i samme rubrikk, står (Bensin modeller) (Diesel modeller) Så er det bare å handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 Det så jeg forskjell på, men lurte bare på om det blei solgt i stk, eller par. Men i den rubrikken hvor det står hva du har kjøpt så står dte bare stk, men er jo egentlig bbare og prøve, så ser man jo for hva man får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 står antall rett før stk. i handlevogn. Det skal da stå 2 der om du skal ha 2, er bare å endre tallet til ønsket antall for så å trøkke "genberegn" eller no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 ok, takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå