Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke bestilt noe selv fra Koed men ser mange positive erfaringer, tror også det er bedre å handle en del deler derfra når du først skal handle

Skrevet
Vær så snill. Ikke enda en tråd om koed :P Søkefunksjonen gutta, søkefunksjonen :P

Hehe, har sett litt om det, men gadd ikke og kikke igjennom nå, men da lurer jeg på om ikke jeg skal bestille fra de, men åssen er det momsen og det når en bestiller fra utlandet??

Skrevet

bremseskivene fra Koed blir solgt pr stk.

www3824 ser det ut til du skal ha, disse bremseskivene er montert på 520 opp til 528 utifra hva jeg kan se. (Bensin)

Står hvilket modeller skivene er for om du ser i samme rubrikk, står (Bensin modeller) (Diesel modeller)

Så er det bare å handle ;)

Skrevet

Det så jeg forskjell på, men lurte bare på om det blei solgt i stk, eller par. Men i den rubrikken hvor det står hva du har kjøpt så står dte bare stk, men er jo egentlig bbare og prøve, så ser man jo for hva man får :lol:

Skrevet

står antall rett før stk. i handlevogn. Det skal da stå 2 der om du skal ha 2, er bare å endre tallet til ønsket antall for så å trøkke "genberegn" eller no..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...