Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Når man har 60/40mm senk på en e30 så fylles hjulbuene helt likt foran som bak. Har sett 1000vis av skrekk eksempler når det gjelder senking. Det er ikke kult når man får plass til hele huet mellom hjulbuen forran og såvidt en finger mellom hjulbuen bak..

Nå snakker du vell om facelift som har mer rett hulbue bak enn prefacelift. For kan si meg helt uenig i at dette gjelder prefacelift. Denne er desidert penest med jevn senk;)

Skrevet

Mener han jeg kjøpte min bil sa det var 40-60 senking på den.

Når jeg skulle montere gts fronten fikk jeg ikke montert den på før jeg hadde hevet bilen litt igjen...

Skrevet
Når man har 60/40mm senk på en e30 så fylles hjulbuene helt likt foran som bak. Har sett 1000vis av skrekk eksempler når det gjelder senking. Det er ikke kult når man får plass til hele huet mellom hjulbuen forran og såvidt en finger mellom hjulbuen bak..

Nå snakker du vell om facelift som har mer rett hulbue bak enn prefacelift. For kan si meg helt uenig i at dette gjelder prefacelift. Denne er desidert penest med jevn senk;)

Vet at facelift har 2cm lavere hjulbue bak enn pre-facelift har. Men Har hatt flere biler selv som jeg har måttet senke 60/40 for at det ikke skal se ut som den steiler..

Syns det er helt klart penest når hjulbuene fylles likt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...