pkaill Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 Jeg har knust lykteglasset på bilen min, men selve lykta er hel og fungerer. Jeg lurte på om jeg må ha hele lykta ny eller om jeg kun trenger lykteglasset.. har hørt forskjellige meninger på dette så jeg må spørre her! Og ja, jeg har søkt
Marius2002 Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 På www.koed.dk finner du bare lykteglass https://www.koed.dk/2.1.asp?katstate=ny ... anker_3122 bla litt lengre ned på denne siden så finner du glassene:-)
pkaill Skrevet September 16, 2007 Forfatter Skrevet September 16, 2007 ja jeg har sett det men vet du om det går? sette på lykteglass altså
Marius2002 Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 ja jeg har sett det men vet du om det går? sette på lykteglass altså Har ikke i praksis prøvd selv nei. Men regner med at det går siden de selger det.
Cappel Skrevet September 17, 2007 Skrevet September 17, 2007 Jeg har en brukt lykt liggende til den bilen hvis du interesert. Husker ikke hvilken side i farta, men det kan jeg undersøke hvis du vil. Skal du kjøpe helt nytt glass bør du gjøre det på begge sider samtidig. Hvis ikke får du en ny blank og en gammel matt lykt. Det ser ikke så bra ut. Det har jeg sjekka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå