///Lasse.B Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 syntes det går ganske greit jeg....bare skole nettet som er litt stuk=P hjemme går det fett, men på post's med massssse bilder tar det tid...men det må man bare regne med Keep up the god work ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 går litt tregt til tider, men det er mest på kvelden. er vel kanskje da de fleste er på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Det gikk tregt etter at reklamen kom på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Hans328i, til dels korrekt observasjon.. reklame har det vært der hele tiden, men den har blitt tregere etter at jeg lot Tradedoubler kjøre reklamene i toppen. Vurderer å fjerne det. Det var tidvis tregt før også, men er overbevist om at det har blitt tregere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 aha.. hehe men hvis det er det som må til for å holde liv i bimmers.no, så er det bedre enn at det blir lagt ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Hatt problem en stund med at varsel på epost om nye PM og svar på tråder aldri kommer. Går greit alikevel hvis jeg husker å sjekke tråder jeg er interessert i osv. Er med på å støtte nytt HW hvis det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcfire Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Ja det går tregt til tider. Men ikke så tregt at jeg ikke kan vente. Forumet er spekket med interessante tråder og ikke minst kunnskapskyndige bimmere...så denne ventetiden er vel verdt å bruke tid på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 går tregt ja.. spesielt om det er bildesider. og etter min mening kan imageshack.com forbys fra siden for det er den som skaper mest trøbbel etter min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Imageshack er noe søppel. Det går treigt uansett. Men tregheten i forumet til tider er vel parallelt med antall påloggede brukere. Merker det går på sitt treigeste ved middagstider og kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Hva med en donation funksjon, hvor folk kan donere via paypal eller noe, som kan brukes til serverutstyr o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Er vel ingen som har noe imot kronerullering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 støtter donations! få opp en paypal link til din account gunnar så ruller det sikkert inn noen kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Okej, da sjønner jeg problemet. Trodde det kansje var noe galt med linja mi eller noe. Venta opp til 1min eller mere enkelte ganger. Har standard adsl basic fra telenor. Kan ikke være foruten bimmers så helt greit med eventuelt donasjon for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 Er vel ingen som har noe imot kronerullering Burde ikke være noe problem for en del av oss og sette av noen få kroner hver til dette formålet nei. Kom igjen og gi oss et kontonr. vi kan donere til om det kan løse problemer for forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Har støttet donasjon når det har vært oppe tidligere, og støtter det enda Husker jeg rett var ikke Gunnar helt for en slik ordning, men det må han jo få svare for selv. Men en liten uskylding donasjonknapp kan umulig skade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå