ragge Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Jeg bytta motor i kjerra her i helga. Da jeg har fått sammen stort sett alt kom jeg til turtelleren. (den runde tingen som står på pluggledning/coilledning) Jeg lurer på hvordan jeg får tatt av enten plugghetta, eller den delen til fordeler på kabelen, sånn at jeg får tredd på den lille runde turteller tingen på kabeln. Noen som vet bedre enn meg? mvh Ragge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 hæ??? forsto ikke det døyt av den der æ!! mene du ledninga til turteller på coilen?? da må du åpne den lille muttern på sia ta coil ledninge,å feste den der,på minus. vest å forsto spørsmlet ditt rett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 her var det mye slæng og dialekt syns jeg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 nei, på ei av ledningene er det en liten "ring" som er tredd på ledninga fra coil til fordeler. Denne er for å registrere turtallet. Men på hver ende av den er det ei "hette", så jeg får ikke tredd "ringen innpå. Prøvde å skru ut ledninga, men de sitter fast i porselenet i hetta. lurer da på hvordan man da skal få på denne "ringen"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå