Superbeetle Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Er vel vanskelig å si om 20000kr er dyrt el billig. Det kommer jo an på arbeidsmengden.. Jeg betalte nylig 8000kr for hellakkering av boblen min... Men da gjorde jeg alt grunnarbeidet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Tryggeste er nok å ta grunnarbeidet selv hvis det er uten kvittering. Mange som slurver og da kommer rusta tilbake etter kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 har ikke tid til å få tatt noe av grunnarbeidet selv. og jeg vil gjerne ha det ordentlig gjort når jeg først skal ta hellakkering, og hvis jeg leverer fra meg alt arbeid mot en kvittering, så har jeg også klagerett, hvis det skulle vise seg å bli en dårlig jobb! Men tror jeg dropper profilering gitt. Orker ikke å kjører rundt med store stickers på bilen. Skal ta meg en liten runde og høre på div priser. Bilen må uansett tas før den blir spist opp! Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 20 Tusen er ikke dyrt for en hellakkering med kvittering! Jeg ville heller ha sjekket opp ryktet til firmaet, enn å se blindt på prisen. Betaler heller ett par tusen mer for en bra jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 Ja, det med rykte da. De er som sagt, og ifølge han jeg pratet med, som trolig var eier, nye i markedet. De ønsket seg derfor profilering. Kan jo for ordens skyld nevne hvilket firma det er snakk om også, i tilfelle noen har noen erfaringer. www.proffbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Neeei bytter du ut montreal blå!? hehe.. Hvilken farge skal du ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 hehe, skal ikke nødvendigvvis bytte farge du! Men nå snakket jeg med dem idag igjen ang profileringa. Jeg la frem et forslag om å bruke en del av sideskjørtet til evt firmaets navn i hvite bokstaver, på hver sin side. Det vil jo ikke se ille ut. Han gikk med på den. Hva tror folk om noen bokstaver på skjørtene? Noen som har bilder av den type profilering kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Synes 20.000 var helt grei pris for hele jobben inkl demontering, sveising, sliping og montering. Er vel også i underkant av hva det ligger på i Oslo. Pussing og sveising som folk sier du kan ta selv for å spare penger er drittjobb nr 1... Ser helt greit ut med et merke på skjørtet, men er det meningen du må ha det merket der for alltid eller er det noe du kan ta av etter 6 eller 12mnd eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 jeg kommer til å ha det på en sesong hvertfall. får se hvordan det blir seendes ut! Men har det no for seg å ta hellakkering nå rett før vintern? eller bør jeg helst vente til vårparten igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Du bør iallefall ta det før rusten spiser opp resten av bilen... Jeg ville tatt det nå. Ser ingen grunn til å vente siden den uansett må ut i vær og vind før eller senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 Sant sant! Han kunne dele det opp for meg sa han! 10 nå, og 10 neste mnd. Syns det virket som en hyggelig deal! Da er kanskje lakkering rett rundt hjørnet likevel! Takk for svar folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Det er sikkert greit å få lakka så fort som mulig, slik at lakken rekker å herde til den blir utsatt for det verste drittværet og saltet.. tar jo noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsjsev Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Hei, stjeler tråden her litt. Hørt på pris for hel lakkering (med tak) på E39 touring'en, må da reparer sprekk skader på framfanger, små bulker her og der, så ja er vel litt arbeid. Uten kvittering/mva, kom prisen på 30,000!!? Han sa at halve prisen var materiell.. kan dette stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 bare en litt gammel tråd du låner:p Halve prisen kan fort bli materiell.. Lakk er dyrt!! 30.000 er mye penger, men tror ikke det er såå ille i den bransjen.. Men jeg skulle hatt kvittering jeg da, for 30.000. Uten moms og 30 laken er dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 30,000 Uten kvittering/mva syns jeg virka mye.Men det kommer jo an på hvor mye bulker/rep det må til.Med kvittering,ville det nok hørt litt bedre ut. Ville sjekket litt rundt,med flere.Å da vist bilen selvfølgelig,da mange ikke vil gi noe pris før dem ser hvor mye som må gjøres.Prisene varierer ganske mye,men det kommer an på hvor i lande også det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå