Brøske Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Kan jo forøvrig skrive litt om hva som har skjedd med bilen den siste tiden. *ny frontrute *nye traversforinger *firehjulskontroll *nye bakhjulslager * bærearms- og stabbsagforinger bak. *tettinglister i panser *nye bremseskiver, klosser, håndbrekksklaver, fjørsett og wirer bak *hvite blinkers (blir ikke montert av meg, da jeg liker de orginale) +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M_Sport Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Er litt interessert i bilen. Men har en E46 Touring jeg må bli kvitt. 2002 mod 318 med N42 motoren på 143 hk. Kan det være interesant å få til en avtale med innbytte? Send meg en PM om dette kan være av interesse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 sendte deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Bilen solgt? Er litt interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 bilen er ikke solg.. Bare å ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Er for tiden på sjøen, men nåes på e-post!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Er for tiden på sjøen, men nåes på e-post!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg