morteym Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 I dag har jeg gjort ren bilen innvendig. Tenkte å smøre skinnet litt, men finnes det noen alternativer til den orginale flaska som fåes på BMW? Denne har jeg brukt tidligere, og synes den lukter vondt. Litt sånn kattepiss-aktig lukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 skokrem, eventuelt kjøpe skinnkrem fra en møbelforhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Autoglym og meguiars har vel bra saker. Ellers kan du bruke sånn skikkelig fett man bruker på skoen som du kan smøre på. Bare la det få virke en stund, og tørk godt vekk før bruk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 bruker autoglym jeg! først en rens fra de, så en krem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 og hva bruker jeg for å få setene til å se ut som nye? navn og hvor jeg får kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 http://www.leathermaster.no/ Ikke 100% sikker på navnet på produktene, men var visst noen her inne som hadde brukt et av kit'ene. Setene så ut som nye etter litt bruk av slik fargekrem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 Ringte og spurte en kamerat som har levd og åndet for bmw siste 10-20 åra, alltid ren og strøken bil. Autoglym var den beste han hadde prøvd sa han, så jeg gikk for den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå