Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir fort dyrt å blytte clutch på verksted må av med girkassa! men kan man skru litt er det ikke noe problem!

jeg ville prøvd å byttet pluggerførst og skjekket om luftfiltere er dønn tett!

Skrevet

bilen har i det siste begynnt å riste ved pådrag..sånn bambambambambam liksom! men så tar clutchen 1 cm fra "ferdigstilling" også..i sammenheng med 2 gåene manifoil pakniner håper jeg problemet forsvinner med nye pakninger og clutch..:|

Skrevet

haha, skiftet pluggene i dag, og gjett hva! det dryppet vann når jeg tok ut di gamle OG di var svarte som natta av sot! Deilig med nye plugger da :D

• 1 month later...
Skrevet

Hei!

Jeg føler at det du beskriver er bilen min:P

Jeg har 320i automatgir.. når jeg kjører sakte, og gir på (tråkker ned gasspedalen neste helt ned) merker jeg at den går veldig ujevnt, den slutter å dra, og det kommer en sånn damdamdam-lyd.. høres ut som den kommer fra potta mi..

dette skjer mellom 1000-3000 rpm.. og så plutselig tar den tak å drar igjen helt fint opp til rødfeltet.. dette har jeg lagt merke til på 1, 2 og 3 gir..

har hatt mistanke om at det var ESP'n som slo inn ettersom det har vært mye vått på asfalten de gangene jeg la merke til det.. men dette er vel noe jeg har innbildt meg.. jeg skal sjekke pluggene når jeg kommer hjem..

noen som veit om clutch på automatkasser blir like fort slitt som på manuell? Kan det hende jeg må bytte denne?.. virker ikke som om at det er den som er problemet ettersom så lenge jeg ikke trykker på bremsen er ikke clutchen koblet inn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...