320it Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 noen som vet hva det koster å bytte clutch på verksted? Vanskelig å gjøre selv?
Dirty Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 blir fort dyrt å blytte clutch på verksted må av med girkassa! men kan man skru litt er det ikke noe problem! jeg ville prøvd å byttet pluggerførst og skjekket om luftfiltere er dønn tett!
PenguiN- Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 bilen har i det siste begynnt å riste ved pådrag..sånn bambambambambam liksom! men så tar clutchen 1 cm fra "ferdigstilling" også..i sammenheng med 2 gåene manifoil pakniner håper jeg problemet forsvinner med nye pakninger og clutch..
PenguiN- Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 haha, skiftet pluggene i dag, og gjett hva! det dryppet vann når jeg tok ut di gamle OG di var svarte som natta av sot! Deilig med nye plugger da
Trinitonn Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Hei! Jeg føler at det du beskriver er bilen min:P Jeg har 320i automatgir.. når jeg kjører sakte, og gir på (tråkker ned gasspedalen neste helt ned) merker jeg at den går veldig ujevnt, den slutter å dra, og det kommer en sånn damdamdam-lyd.. høres ut som den kommer fra potta mi.. dette skjer mellom 1000-3000 rpm.. og så plutselig tar den tak å drar igjen helt fint opp til rødfeltet.. dette har jeg lagt merke til på 1, 2 og 3 gir.. har hatt mistanke om at det var ESP'n som slo inn ettersom det har vært mye vått på asfalten de gangene jeg la merke til det.. men dette er vel noe jeg har innbildt meg.. jeg skal sjekke pluggene når jeg kommer hjem.. noen som veit om clutch på automatkasser blir like fort slitt som på manuell? Kan det hende jeg må bytte denne?.. virker ikke som om at det er den som er problemet ettersom så lenge jeg ikke trykker på bremsen er ikke clutchen koblet inn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå