Idar T.H Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... fKQj658141 Kjøpt hos tronrudbil i fredrikstad februar 2006. Eldre dame som hadde den før meg. Første gang registrert i norge 2003. Har i ettertid montert M-tech II styling, og TSW kyalami felger, 225/40/18" foran og 255/35/18" bak. Har også et ekstra dekk og en ekstra felg med dekk til front. Følger med viterfelger med nye pigg-fri dekk, 15", og orginale sommerfelger med helt greie dekk, 16". Byttet LMM, bremseklosser, og fjører bak for ca en måned siden. Har også fikset passasjer døra, da den ikke ville åpnes fra utsiden. Det er et par "parkeringsbulker", og en liten skade på frontfangeren. Jeg er veldig førnøyd med bilen, men må selge pga at jeg skal i militæret. Litt annen info: gått ca 105 000 km Topaz blå Digitalt klima Cruisekontroll midtarmlene El. soltak Pris: 170 000,- Idar Tveit Hovland Tlf: 93 26 34 64 - - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Lagt til link til autodb, er noen nye bilder der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Fin bil, og ingen upris såvidt jeg kan skjønne! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 hmmm. pent eksemplar. ser etter bil i den kategorien, men jeg vil helst ha 320... hvordan er 318 sammenlignet med 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Takk for det. Er ikke sikker på hvordan 318 er i forhold til 320, men vil tro 320 går litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 hehe ja det er klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 hmm... ser etter slik bil den prisklassen nyyelig bil 318 -320, tror bare det skiller noen få hundredeler 0-100.. (må vel i forhandlinger med bank mannen nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Lekker bil! Har den skinn eller ryggesensor? Skal snart i militæret jeg også, vil ikke selge bilen min Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Lekker bil! Har den skinn eller ryggesensor? Skal snart i militæret jeg også, vil ikke selge bilen min Lykke til med salget! Takk for det, det samme til deg. Bilen har bare vanlige stoffseter, og har ikke ryggesensor. Vil igrunn ikke selge bilen min heller, men har ikke råd til å la den stå når jeg drar i militæret. Når og hvor er det du skal inn da |Andreas| ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 Har nå hatt bilen på service, tatt inspection II, fører døra er fikset, var bare en vaier som måtte strammes litt. De fant ut at det var løs innmat i midtre eksospotte, og at det var et defekt eksosfeste på gear kasse, kan høre en vibrering når bilen er kald... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Når og hvor er det du skal inn da |Andreas| ? Skal inn 7 Januar, til FMPS ved Sessvollmoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Flott bil ja, skulle bare hvert 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Utrolig flott E46! Denne bør ikke være noe problem å selge, kun skinn som mangler fra nesten å være perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linny006 Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Denne bilen ser jo ganske fin ut, men er litt skptisk til disse småbulkene som er i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 flott bil og fin km stand...:)lykke til, selv om du ikke trenger det egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg