Doffmeister Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Jeg tenkte nå å gå til anskaffelse av Eisenmann eksos til min kjære, men lurte på om noen her vet hvor en får tak i dette på nettbutikker utenom Schmiedmann? Norske firmaer? Eller får en det billigere fra utlandet? Evt. toll på dette? Noen som har erfaringer med Eisenmann? Gode? Dårlige? Jeg ville trodd det fantes en lignende tråd i forumet her, men klarte ikke finne det. Om dette finnes kan noen sende link til den? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 bare å søke på eisenmann i teknisk forum. masse tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Vær obs på at lyden er helt annerledes på 4'erne enn den er på 6'erne. På 6'erne låter det tøft, på 4'erne er det vel egentlig mest bråk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 er det i det hele tatt mulig å få fin lyd av en is? eller en annen 4'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 er det i det hele tatt mulig å få fin lyd av en is? eller en annen 4'er? hehe, kommer an på hvor kresne ørene dine er. sammenligner du direkte med en 6er så er svaret nei. men sånn generelt er det jo mulig. hadde en is med kn filter og simonsanlegg, pen lyd i den, men ikke direkte sammenlignbart fra lyden av en 6er med 2x2,5" hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Jeg har eisenmann med soundpipe, men det er kanskje ikke så relevant siden jeg har 323 Ci e46. Det er vel et relativt dyrt merke, men bra kvalitet og bra passform. Min bråker utrolig lite innvendig, men motoren høres mer "hissig" ut inni enn med orginalpotta. Det er en del puttring når du bremser litt på giret og slipper gassen, kommer an på turtall og fart/gir. Vanskelig å beskrive lyden siden jeg bare har hørt dne utvendig et par ganger, men den er vel på en måte litt "v8-aktig"? Og ganske grov/dyp vrrrr. Men dette er som sagt på en sekser. Jeg bestilte dette for et par år siden hos den norske varianten av bmw spesialisten, eller hva det heter (het). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 v8 aktig? sist jeg sjekka hadde 323 6 sylindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Har lest at noen mener Eisenmann på r4 blir mer "ulyd" enn pent. Nå har ikke jeg kjørt så mye biler, eller satt på effektpotte at jeg er kvalifisert til å svare, men den "arfaringen" jeg har er at det er få effektpotter som får r4 til å faktisk høres pent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 v8 aktig?sist jeg sjekka hadde 323 6 sylindre He he.. blir litt feil å kalle det for v8-lyd, men. Jeg hadde en liten film, kan jo se om jeg finner den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Haha, fant fram en gammel cd her.. et klipp som jeg laga for noen år siden..la det opp på youtube Hører litt av lyden i starten, men det er bare å søke på bmw eisenmann så får man opp mye på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 tilbakeslags lyden i eisenmann eksosen er helt RÅ! (på seksere hvertfall) her kan du jo høre http://eisenmann-sportauspuff.ov3.de/ga ... _marke=BMW e36 318 men, eisenmann er vel faktisk ikke noe billigere i det store utland! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Haha, fant fram en gammel cd her.. et klipp som jeg laga for noen år siden..la det opp på youtube Hører litt av lyden i starten, men det er bare å søke på bmw eisenmann så får man opp mye på youtube. ah stilig tralle 1min og 37sek uti filmen, når du gir på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 er det i det hele tatt mulig å få fin lyd av en is? eller en annen 4'er? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 vel, formulerte meg litt klønente. Kan man få fin lyd ut av en 316/318/318is med effektanlegg? har hørt 1 is med simons og var ikke imponert, hørtes mest ut som frieksos/bråk. Tenkte mest på IS da jeg selv har tenkt å handle meg en slik eller en 320. Er fan av litt sportslig eksoslyd så lurte litt på den isbilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 For min del blir effektanlegg på alt som er mindre enn 5 sylindre bare bråk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå