Gå til innhold

Demontere cd spiller i E39


Anbefalte innlegg

Du ser ett lite hull under volumknappen,bruk den minste umbrako nøkkelen du har,du kjenner det fjærer litt når du vrir på den,bend ut med noe på venstre side av spilleren samtidig som du vrir forsiktig med umbrako nøkkelen så løsner den(en tynn torx kan også brukes).Ikke dytt noe hardt inn i hullet da kan du ødelegge spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser ett lite hull under volumknappen,bruk den minste umbrako nøkkelen du har,du kjenner det fjærer litt når du vrir på den,bend ut med noe på venstre side av spilleren samtidig som du vrir forsiktig med umbrako nøkkelen så løsner den(en tynn torx kan også brukes).Ikke dytt noe hardt inn i hullet da kan du ødelegge spilleren.

Takker for svar, skal ut og se i morgen, var faen så kaldt ute nå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de anlegg jeg har tatt ut, drar man av volumknotten som tidligere nevnt og så bruker man et langt flatt skrujern og stikker inn i et spor med låsehake, og deretter drar hele greien rett ut. Skal ikke være vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute nå, dro ut volum knappen men fant ikke noe hull til umbraco:S

mulig jeg er blind...

http://bmw.bazzi.biz/images/anleit/radi ... _IRISG.jpg

denne spilleren jeg har

Var det ingen hull der? det er det samme om du bruker Umbrako eller skrujern, det skal bare gå inn i hullet, tror det er en slags fjærmekanisme der som gjør at spilleren løsner når man trykker, husker ikke helt hva jeg gjorde på min men jeg stakk bare ett skrujern inn og rakslet litt med spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...