Grape Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Fikk nye bilen min idag Har til nå satt på nye klare blinkers og sort grill. Bestilt meg nye baklykter som kommer i slutten av uka håper jeg... Har planer om å senke den 40mm og 18tommere til våren Ny grill og blinkers (tatt med mobilkamera...); Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 pen bil! liker fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Gratulerer! Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Gratulerer med fin bil! (må nok si jeg liker bilen bedre slik den var med originale blinkers og grill, men det er jo smaken;) ) Hva med litt info om bilen? Anbefaler deg å gå litt lengre unna og sett deg gjerne ned på huk når du tar bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grape Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 Takk Jau skal få tatt noen egne bilder selv snart så fort den er polert Ble litt usikker selv på om jeg skal beholde den sorte grillen eller ikke, likte den med chrome egentlig... Det er en 2000modell, 318i med klimaautomatikk, cruisecontroll, regnsensor og multiratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grape Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 Gratulerer! Fin bil Takk Av ren nysjerrighet, digger de felgene du har på din, hvor kjøpe og hva koster de sånn ca i 18tommere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 De er veldig fine synes jeg også ja;) Her: http://www.gundersen-sportscar.com/bbs.htm 2700-2900,- avhengig av bredde. Fikk tilbud hos importøren AutoGrip og Johs.Bjerke på 3200,- pr felg i 8.5x18" En stemme fra meg på at du skal beholde chrome-grillien:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå