Haug530D Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Bestillte i dag ett Big bore Throttle kit til min 523, fikk også høre at Alpina527 lager til 520 også, i tilegg så har jeg lest noe om at man kan sette en M50B25 manifold på en M50B20.
Azeton Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 Blir sikkert litt bedre etter at du får byttet. Har du antispinn og?
Haug530D Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 Blir sikkert litt bedre etter at du får byttet. Har du antispinn og? Har Antispinn ja, men jeg får også med det spjeldet oppboret selvfølgelig, betalte litt i overkant av 2000,- da sender jeg tilbake det gammle.
Haug530D Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 Blir sikkert litt bedre etter at du får byttet. Har du antispinn og? Har Antispinn ja, men jeg får også med det spjeldet oppboret selvfølgelig, betalte litt i overkant av 2000,- da sender jeg tilbake det gammle. Fra før av har jeg M50 manifold, bestillte også ett Luftfilter kit med varmeskjold fra Cosmoracing, i tilegg så har jeg grenrør som jeg skal montere, må bestille meg en effekt potte også, kunne tenkt meg Eisenmann men tror det blir Remus etter å ha hørt Bilen til Nilsen her på forummet.
2mMy Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 du får si om du merker noe forskjell da! =)
Haug530D Skrevet September 20, 2007 Forfatter Skrevet September 20, 2007 Hvor bestilte du det? Bestillte fra en kar som kaller seg Alpina527, han holder til borti England. Bare til å sende en mail til ham, hyggelig fyr: Alpina527@aol.com Her står det forøvrig litt om dette: http://www.e36coupe.com/products/bbtb/tb.htm
Haug530D Skrevet September 27, 2007 Forfatter Skrevet September 27, 2007 Ja da fikk jeg gasspjeldet i går og monterte det i dag, skal si jeg merket forskjell ja, synes bilen dro skikkelig bra fra 2000rpm. Her er noen bilder av det nye gasspjeldet: Her er en brakett til å feste Servo olje tanken med, den passet ikke helt etter bytte til M50 innsug. Nå gjennstår bare å montere grenrør å K&N filter å varmeskjold, skal kjøpe effektpotte senere.
helgeb Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 virket intressant dette her, så du fikk mye mer bunndrag da eller?
Haug530D Skrevet September 27, 2007 Forfatter Skrevet September 27, 2007 virket intressant dette her, så du fikk mye mer bunndrag da eller? Jepp, selv om jeg ikke har noe særlig turtall så kjenner jeg på bilen at den har fått pustehjelp, til å begynne med byttet jeg til M50 manifold og synes det var merkbart, men fy pokker hvor mye mer jeg merket det når jeg satte på større gasspjeld, må nesten skifte gir med en gang, må si jeg hadde egentlig ikke tenkt at det skulle utgjøre så stor forskjell med ett gasspjeld som er borret opp noen mm, men det gjorde det, tenker det gjør seg ennda bedre med mer pustehjelp.
Azeton Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 virket intressant dette her, så du fikk mye mer bunndrag da eller? Jepp, selv om jeg ikke har noe særlig turtall så kjenner jeg på bilen at den har fått pustehjelp, til å begynne med byttet jeg til M50 manifold og synes det var merkbart, men fy pokker hvor mye mer jeg merket det når jeg satte på større gasspjeld, må nesten skifte gir med en gang, må si jeg hadde egentlig ikke tenkt at det skulle utgjøre så stor forskjell med ett gasspjeld som er borret opp noen mm, men det gjorde det, tenker det gjør seg ennda bedre med mer pustehjelp. Er mer pustehjelp turbo? Mer luft inn, mer luft ut! Godt du merket forskjellen. Kanskje det er noe man burde vurdere selv da? med konfilter så burde luftabevege seg greit..
Haug530D Skrevet September 27, 2007 Forfatter Skrevet September 27, 2007 virket intressant dette her, så du fikk mye mer bunndrag da eller? Jepp, selv om jeg ikke har noe særlig turtall så kjenner jeg på bilen at den har fått pustehjelp, til å begynne med byttet jeg til M50 manifold og synes det var merkbart, men fy pokker hvor mye mer jeg merket det når jeg satte på større gasspjeld, må nesten skifte gir med en gang, må si jeg hadde egentlig ikke tenkt at det skulle utgjøre så stor forskjell med ett gasspjeld som er borret opp noen mm, men det gjorde det, tenker det gjør seg ennda bedre med mer pustehjelp. Er mer pustehjelp turbo? Mer luft inn, mer luft ut! Godt du merket forskjellen. Kanskje det er noe man burde vurdere selv da? med konfilter så burde luftabevege seg greit.. Det hadde gjort seg med turbo ja, men tror jeg går for sugehester foreløpig.
Cato84 Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 har ikke tilfeldigvis bilder av modifiseringen du måtte gjøre for og få på m50 innsug da?
helgeb Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 søk på m50 innsug så får du frem masse med div. linker til ombygging
mrbatnes Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 hei, måtte du gjør noe med bensintilførselen når du byttet innsug? virket meget inntresangt dette, forklar gjerne hvordan du monterte dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå