Gå til innhold

Mitt nye råskinn:) 97mod e39 540im *nye bilder s.3*

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Tjuvstarter denne tråden litt da jeg venter i stor spenning på denne bilen! Er altså en BMW 540i som jeg fikk kloa i fra en kar i Stavanger. Bilen virker _meget_ velholdt og er nokså greit utstyrt. Legger inn noen bilder fra annonsen her, siden jeg ikke har fått tatt noen nye.

Ellers har jeg litt planer med bilen, men kan først liste opp litt tekniske detaljer.

1997 Modell BMW 540i - Tatt med til norge på flyttelass i 1999!

Ble bestilt med Manuell 6-Trinns Getrag kasse da den var ny, noe som gleder mitt hjerte uendelig stort:) Ellers har den bla. utstyr som:

- El.Seter, El. Nakkestøtte, El. Tiltratt

- Cruisekontroll

- TV/Navigasjon

- Takluke

- Harman Kardon

- Klima

- 17" Skrudde BMW Felger (x5)

- US Bagasjelokk :oops:

Antall eiere: 2

Km-stand: 97 000

Lakken er behandlet med ekstra metallic (om noen kan forklare meg hva det går i hadde det vært fint)

Planer for bilen:

Facelift står som vanlig først for tur. Har handla lykter på GS, og de ligger her og venter på at bilen skal komme i hus på Fredag!

Videre skal jeg skifte bagasjelokk, speedometer, interiørlister, shadowline lister utvendig, girkule og muligens M5 Styling, men det får vi se.. Trenger også et eksosanlegg, gjerne einsemann!

Tar gjerne imot forslag til hva annet jeg kan gjøre med bilen, men tror jeg har nevnt de viktigste tingene:)

37_-511713607.jpg

37_453301203.jpg

37_-1315643791.jpg

37_529655620.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for positive tilbakemeldinger:) Bilen har gått 59000miles, så det er vel en plass rundt 94-98000 om jeg ikke tar helt feil?

Begynner å like baklokket mer å mer.. men får se når jeg får bilen om det faller i smak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...