Gjest Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Tjuvstarter denne tråden litt da jeg venter i stor spenning på denne bilen! Er altså en BMW 540i som jeg fikk kloa i fra en kar i Stavanger. Bilen virker _meget_ velholdt og er nokså greit utstyrt. Legger inn noen bilder fra annonsen her, siden jeg ikke har fått tatt noen nye. Ellers har jeg litt planer med bilen, men kan først liste opp litt tekniske detaljer. 1997 Modell BMW 540i - Tatt med til norge på flyttelass i 1999! Ble bestilt med Manuell 6-Trinns Getrag kasse da den var ny, noe som gleder mitt hjerte uendelig stort:) Ellers har den bla. utstyr som: - El.Seter, El. Nakkestøtte, El. Tiltratt - Cruisekontroll - TV/Navigasjon - Takluke - Harman Kardon - Klima - 17" Skrudde BMW Felger (x5) - US Bagasjelokk Antall eiere: 2 Km-stand: 97 000 Lakken er behandlet med ekstra metallic (om noen kan forklare meg hva det går i hadde det vært fint) Planer for bilen: Facelift står som vanlig først for tur. Har handla lykter på GS, og de ligger her og venter på at bilen skal komme i hus på Fredag! Videre skal jeg skifte bagasjelokk, speedometer, interiørlister, shadowline lister utvendig, girkule og muligens M5 Styling, men det får vi se.. Trenger også et eksosanlegg, gjerne einsemann! Tar gjerne imot forslag til hva annet jeg kan gjøre med bilen, men tror jeg har nevnt de viktigste tingene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 digg bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Gratulerer med ny bil. Så clean ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Fin farge å sikkert herlig lyd fra den motoren der:) Forresten digg med sånne el seter oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Gratulerer Mr. prosjekt34!! Skikkelig drømmebil med perfekt kombinasjon mellom motor og gear mener nå jeg . Syns også dine oppgraderings planer høres helt "riktig" ut, og noen 18/19" kantfelger + M5 speil bør også vurderes etterhvert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Gratulerer! Det som er gøy er at den blir en million ganger finere etter facelift/styling så du får lissom ny bil to ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 gratulerer så strøken ut denne=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Takktakk:) M5 speil må jeg ha... men kosta litt penger bilen å, så jeg har ikke så veeldi stort budsjett! Bilen kommer i morra... *vente vente* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Gratulerer med pen bil 97k miles eller km? Er rimlig stor forskjell på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Grattis med fin bil! Synes US baklokk er litt kult jeg da, skiller seg hvertfall ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Takk for positive tilbakemeldinger:) Bilen har gått 59000miles, så det er vel en plass rundt 94-98000 om jeg ikke tar helt feil? Begynner å like baklokket mer å mer.. men får se når jeg får bilen om det faller i smak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Begynner å like baklokket mer å mer.. men får se når jeg får bilen om det faller i smak:) Nei nei nei, det lokket der må du bare ikke beg. å like . Så en E39 i Tønsberg istad med sånt bagasjelokk, og det er veldig lite pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Så rett og slett ut som en nydelig bil. Ang. lokket, så hadde det sett bra ut hvis du faktisk hadde US standard str skilt som fyller bredden, i stedet for høyden. Men i det molbolandet her så må man jo ha "spesiell tillatelse" til å få noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Hehe.. skjønner at du tenker det slik, men det koster jo litt å kjøpe nytt lokk + lakkering.. er ikke det jeg kommer til å gjøre først iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Skjønner jeg godt. Hadde jeg selv hatt bil med slik bakluke hadde det nok vært andre ting i 10,000kr klassen jeg hadde prioritert før jeg byttet ut en bakluke i full funksjonell stand Men alt i alt, en bil jeg misunner deg for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå