Odd-M Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Selges ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Ca. Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 Bud over 200.000,- vurderes. Jeg kjøpte bilen i juni og har kostet på den noen kroner. Min kostnad ligger godt over det. Sammenligner man 20' i avgifter for å få inn seter og prisen på en tilsvarende stasjonsvogn så synes bilen er verdt såpass. Blir det til at jeg taper en betydelig sum på bilen beholder jeg den heller da jeg er utrolig fornøyd. Det ble bare litt dyrere enn jeg egentlig hadde planlagt... Nye støtdempere forran, traversforinger bak, lenkarmer til stabstag forran og bak. 18-toms sommerdekk og felger ny i juli, vinterdekkene meget bra Conti pigg i originaldim. Tre sett strøkne alufelger uten kantmerker i 15', 16' og 18'. Eibach senkesett er ikke montert og følger med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Har du flere bilder av interiør,motorrom o.s.v...? er der noe rust,bulker,steinsprut på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Skal se om jeg får fikset flere bilder i morgen. Jeg har opplevd folk bruke ordet strøken om langt værre biler for å si det slik, men det er tross alt en over 8 år gammel bil kjørt året rundt totalt 167.000 km. 2-3 mindre "shoppingbulker". Frontfanger bør som sagt lakkeres og det er litt steinsprang på panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 Oppdatert med mer info og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 oj oj oj... god bilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Og vi prøver igjen, denne gang med prisantydning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Dårlig respons..? Funderer på hvorfor da denne bilen vitterlig ligger gunstig ann prismessig kontra andre som er til salgs. Ingen som vil ha dieselslede? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... g=no&ant=5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Bud på 200.000,- mottatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg