Hyggmaister Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Har et spørsmål som bør være ganske greit å svare på for dere som vet noe om bilstereo... Om jeg for eksempel har en forsterker som egentlig er dobbelt så stor som subben, har dette noe å si, foruten at jeg vil sprenge subben strax jeg skrur opp litt for mye? Ikke værre spm enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Tror det skal litt til for å sprenge en subb, har hørt at det heller ikke er bra å ha for liten forsterker i forhold til høytalere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 Med andre ord så er det ikkeno problem med overkill forsterker:D Gir f*** i om jeg skulle sprenge di jallaelementene likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Overkill forsterker er en fordel. faktisk lettere å sprenge med for liten forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 Takker for herlige svar folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå