Gå til innhold

Fet alarm m fjernstart/stopp SOLGT ......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger en ubrukt alarm i eske. 8) Dette er en "stor" alarm med masse muligheter. :angry: nå trenger ikke bekymre deg for bilen mere.

Se bilder.

11.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Spec på alarmen:

Alarm til bil KOMMER MED FJERNSTART & STARTSPERRE alt medfølger!!!.

Alarm til bil kommer KOMPLETT med alt av kabler og manual til installering. Den er lett å instalere og meget brukervennelig. Den kommer med to kontroller. På kontrollene er det montert BLUE-LED som gir et kraftig krystall lys i mørket.

Alarmen er av sistegenrasjons CIS Car intelligence System. Den kommer med stratsperre,og fjernstart. Den kan også tilkobles modem, eller GSM module for å tilkalle øyeblikkelig hjelp. Et garantert riktig valg for sikkerhet til din bil.

Alarmen kan brukes på alle typer personbiler og varebiler, Den kan også brukes på alle typer sentrallåser.

Den inneholder, brukermanual og koblingstegning, sirene, to fjernkontroller, Ledlys til status, hjerne, detektorer og samt alt av kabler og festematriell. (se bilder.)

Dette er det nyeste innen alarm teknologi som også gir deg langt flere muligheter bortsett fra kun alarm

Alarmen er bygget etter ISO 9001 og CE godkjent, samt internasjonal FCC godkjenning, noe som gir deg som kjøper den en trygghet på at dette er et kvalitetsprodukt.

Med denne alarmen kan du:

+Anti-scanning

+ STARTE OG STOPPE bilen fra fjernkontrollen

+Alle funksjoner kan styres fra fjernkontroll

+Automatisk på og av ved forlating av bilen

+Få den til å reagere på vibrasjoener

+Forhindre kapring mode, startsperre aktiveres

+Finne bilen

+Gir beskjed om ikke døren er lukket, evt håndbrekk

+Låse/Låse opp din bil

+Trunk åpner

+Ringe politi/falken/deg selv, krever ekstrautstyr (GSM modul)

+Learning code

+Justerbare shock sensorer

+Automatisk startsperre

+Mulighet for fjernstart

+Mulighet for stille aktivering

Denne er helt ny i eske, og selges da jeg ikke har bruk for denne lengre.

Ny pris var over 3500.-

Skrevet
Hvor lang tid vil en vanlig person uten kunnskap om bilens el-nett bruke på å installere noe sånt?

Laaaang tid.

Ikke for å ødelegge tråden til starteren her, men det er et sant helv.. å montere slike alarmer med fjernstart. Har montert 3 stk. Og knota noe sykt hver gang. Men så er jeg vant til å montere DEFA alarmer da... :lol:

Skrevet

Denne er ikke så vanskelig og montere da det er en fin monteringsanvisning med :D . Sett av en dag og mye er gjort:) jeg har mont dette før jeg oxo og det gikk bra, brukte en dag lissom. Men er jo sikkerty litt avhengig av type bil og årgang denne skal på. 8) Fjernstarten er en ledning til starter, hjernen, gasspedal og handbrekket ekstra.

Dette er en ganske rå alarm som sikkrer bilen din bra.

Denne skulle jeg egentlig sette inn i en bil jeg hadde, men den ble solgt :cry: da jeg trengte cash. :police: .

Skrevet

Det er en CIS, Car Intellegent System. Bygget etter ISO 9001 CE godkjent samt FCC international godkjenning :lecture: Dette er noe som gir deg som kjøper den en trygghet på at dette er et kvalitetsprodukt \:D/

Skrevet

Med fjernstart modusen er man nødt til å sette inn nøkkelen og vri den om når man skal starte den?

Hvis man ikke trenger det så er det bare å fjerne rattlås+låsgreia? slipper man å drive med den?

Hvor er i landet holder du foresten? antall mil fra oslo?

Skrevet

Nei, starter den via fjernkontrollen, men må sette i nøkkelen og vri om for og kjøre. Ellers stopper bare bilen igjen, dette for at ikke bilen skal stjeles mens den bakker på tomgang, kobles oxo via handbrekket og girkassa så den ikke starter hvis bilen står i gir eller brekket ikke er på. Holder til en snau time fra oslo retning askim

Skrevet

ce godkjent er det faktisk ikke noe som heter, greit at den er ce merke, men det trenger ikke bety noe. det som betyr noe er om den er fg godkjent. er den det? hvor selges disse nye for 3500kr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...