Sir Hofstad Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Bestilt meg ny mus til dataen: Fet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Genial! Hvor fikk du kjøpt den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 Var kjærlighet ved første blikk det Får min i begynnelsen av uka så skal sjekke kvaliteten. Er den ok skal jeg prøve å få tak i flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Genial! Hvor fikk du kjøpt den der? på Ebay finner man det meste: http://search.ebay.com/search/search.dl ... category0= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Joda, men betaler mindre enn hva frakten koster på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Hehe den var jo rå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 den var sinnsykt kul... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Joda, men betaler mindre enn hva frakten koster på ebay 55,- kroner helt hjem i postkassen er nå ikke så verst synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Orndtlig pimpa mus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 Joda, men betaler mindre enn hva frakten koster på ebay 55,- kroner helt hjem i postkassen er nå ikke så verst synes jeg Ja,ja jeg driver ikke med salg av slike jeg, så hvor folk kjøper dem hen er samma for meg Var nå mer for å vise frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Er den ok skal jeg prøve å få tak i flere. Haha, digger sånne ting . Jeg vil ha en wireless! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Grei gaveartikkel dette viss ok kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Joda, men betaler mindre enn hva frakten koster på ebay 55,- kroner helt hjem i postkassen er nå ikke så verst synes jeg Ja,ja jeg driver ikke med salg av slike jeg, så hvor folk kjøper dem hen er samma for meg Var nå mer for å vise frem Joda, men betaler mindre enn hva frakten koster på ebay Ser nå ut for at du hadde tenkt å selge for min del, men skal ikke henge meg opp i det. Ga bare en link til hvor man kan kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Dragonlove; Nei han skulle bare få tak i flere i tilfelle bra kvalitet Vist kvaliteten er bra, trenger jo han fleire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Dragonlove; Nei han skulle bare få tak i flere i tilfelle bra kvalitet Vist kvaliteten er bra, trenger jo han fleire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå