kazynor Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Bestemte meg for å knipse noen bilder av bilen min i dag, og legge de inn her for deres glede Den er en 320 E36 fra -91, med nesten 210k på tellern. Alt er originalt, bortsett fra at den forrige eiern senka den, og jeg har satt på litt hissigere felger, 8,5x18 med 220/40/18 dekk. dere ser forskjellen når jeg legger ved et bilde av bilen med de gamle felgene på...grimme med stor G!!!! hehe dro ikke mye babes med de på nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 fin bil! liker fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 skjørtene og fangerne må ha vært lakkert vel? for de kom vel i grått i 91--->? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Drit fin Orginal å fin med de garantert rette felgene.. mangler bare de rette baklyktene(m3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 ikke hver dag en ser e36 i den fargen der. pent. er ikke mer enn felger og litt senk som skal til. (hvite blink på siden og bak hadde gjort seg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 ja skal jo gjøre litt mer småpuss med den da tårnavstiver er bestilt, hvite blinkers til sidene bestilt, lurer på å gjøre noe med listene osv. noen som har link til noen m3 speil og lykter som de tror ville passa bra på denne? og fargen skal beholdes ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 skjørtene og fangerne må ha vært lakkert vel? for de kom vel i grått i 91--->? det er faktisk godt mulig, for den gamle eiern sa at den hadde blitt omlakkert enkelte steder etter en liten ulykke med et eller annet. sp godt mulig at skjørtene og fangern er omlakkert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Pen bil;) Uvanlig farge på e36 men den kledde det. Tror nesten ikke jeg ville gjort noe som helt utseendemessig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Pen bil. Jeg personlig er STOR fan av denne fargen. Syns den er nydelig på E36. Liker felgene også. Med litt mtech, og hvite blink rundt hele blir denne bilen veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leine Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Utruli fin farge og felger. Er det felger fra nyere 3-serie? Kjøpte meg slik bil i dag faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 er faktisk replica felger..kjøpte dem av joar'n her på forumet..tror en kompis sa det var m6 replica eller no..samme faen det, ser jo bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leine Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Ser rett deilig ut Om du ikkje drog so veldi mykje babes me dei forrige felgane, so tru ej du klare å lure nokken inni me dissa der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 PENT! ble utrolig pent med de felgene! Og fargen, jeg sier det igjen, den er dritrå! *Kvite blinkers på sidene ja, *få i noen sølvfarga pærer i blink fremme og noen *m3 baklykter (hvit blink der også) *og m3 speil. Videre ville jeg kanskje satt på en liten lippe foran, det ville gjort seg. Også litt toning av rutene, da vil jeg si du er bra imål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 hehe takker skjønner ikke hva det er med den fargen..til å begynne med likte jeg den ikke så særlig, men nå har jeg liksom blitt vant til den..og jeg liker den veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 den er fet er liksom sånn klasse over den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå