prebols Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Blir ikke det veldig lavt på vinteren? Har du front lippe som kan gå i stykker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 funker fint som brøyte utstyr ja. fin den plogen din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Har du noe bilder med 60mm senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 fin den her. Skulle hatt rette kanter på felgene da og ikke runde da kanter passer mye bedre til bilen. Og ix'en er bra på vintern med 40mm senk, helt til det blir så mye snø at bilen bare ligger oppå snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Noen som vet hvor jeg kan skaffe en slik alpina front og evnt pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 Jeg kjøpte min på www.koed.dk Alpina front type 147. koster DKK 2.389,00 + moms og toll og frakt. Så den kommer nok over 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 stili bil syns den var rett rå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Pen ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 pen IX! Monterte du alpinafronten utenpå steinplata, evnt hvordan festet du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Konge vinterbil, savner min gamle ix, driver å ser etter en ny, men vanskelig å finne en strøken en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 så sjekk ut min på bmw biler selges da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 pen IX!Monterte du alpinafronten utenpå steinplata, evnt hvordan festet du den? Den ble lakkert og montert på verksted Men den er montert utenpå stein plata. Og det ble bort/skrudd fast + masse tectyl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 og ikke for å klage men jeg tror sølv nyrer hadde gjort seg på denna bilen! i alle fall med tanke på bilens farge. Men bare min mening! Noe mer du skal drive og holde på med den eller? Noen flere prosjekter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 se der ja! er ikke så mange som går får den alpina-fronten:P jeg har akkurat samme modell e30 me alpina-fronten selv;) nesten samme farge også synst de er kjempetøffe;) nydli bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Takk for positive tilbake meldinger Mowz: Jeg må nødt og ha sorte nyrer når det er sorte de lamper på den. Føler den blir litt mer hissig når alt er sort fremme der Mye jeg har lyst og gjøre, men regner med jeg skal bare ha den slik den er for løpig. Har lyst på m-tech 1 vingen og hekkspoiler. M-tech 1 hekkspoiler går i ett med ix skjørtene, så den hadde passa veldig bra. Også har jeg lyst og lakkere fangere i bilens farge, pluss shadowline. Men det tror jeg ikke jeg orker og begynne på enda Også 17" alpina replica hadde gjort seg. Og 15" krysseiker på vinter, istedet for 14" som jeg har nå.. Men må ta det på sikt =) Ingen andre prosjekter forløpig, men til våren vil jeg ha en sprek 2wd igjen. Stor fare for at det blir en 325ie30 med stor motor eller pustehjelp =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå