Gjernes Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 Var fin den her:)Vil ikke ha M3 i innbytte a? Det hadde uten tvil vært gøy, men jeg trenger nokk en litt billigere bil for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Hadde kjøpt den om det ikke hadde vært for den %&¤#& audien jeg har stående.. skal snakke med banken å høre om jeg kan få til noe uansett. Det er AKKURAT en slik bil som du har jeg vil ha! Du hører fra meg....! Hva slags Audi er det du har da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 jeg har en Audi A4 1.8 TQs 98 modell...God bil.. har gått 220000km men bærer ikke særlig preg av det! Orginal 180hk, men er chipet til ca 200hk.. Klima, sentrallås,manuellgir, kjørecomputer. hadde tenkt å få litt mer, men kan slippe den for 100 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 jeg har en Audi A4 1.8 TQs 98 modell...God bil.. har gått 220000km men bærer ikke særlig preg av det! Orginal 180hk, men er chipet til ca 200hk.. Klima, sentrallås,manuellgir, kjørecomputer.hadde tenkt å få litt mer, men kan slippe den for 100 000 Du har PM igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Ser det er en heftelse på bilen. Blir denne fjernet ved salg? Villig til å gå ned enda litt til i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Hei! Denne bilen skal jeg ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Ser det er en heftelse på bilen. Blir denne fjernet ved salg?Villig til å gå ned enda litt til i pris? Heftelsene er pant fra banken på lånet, disse blir naturligvis slettet ved salg. Prisen står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Hei! Denne bilen skal jeg ha:) Hehe, det er godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Er bilen solgt? Bilen er ikke offisielt solgt nei, men ser ut som at det er en som har bestemt seg litt lengere opp i tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Bump.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Jeg er fortsatt intr.. venter på eukontroll fortsatt.. har stressa med salg av 540`en så den gikk til Hitra i dag! Du hører fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 B.U.M.P Bilen er fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 dumt tidspunkt og selge en slik på ser jeg.. hehe vent en månede eller to så begynner det vel å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 dumt tidspunkt og selge en slik på ser jeg.. hehe vent en månede eller to så begynner det vel å hjelpe Hehe, ja det er en sånn typisk greie det der med cab og vinter. Regner med at det eventuelt kan bli litt mere interiserte når sommeren nærmer seg. Men for all del, har en fått en del henvendelser, men er ikke så interisert i innbytte i gammle Ford eller Mitsubishi, for å nevne noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg