Gå til innhold

slett

weheeE34
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke selg! Skaff deg heller en garasje, og så avskilter du, og får deg brann og tyveri forsikring, da koster deg deg nærmest ingenting å ha den!

så du mener verditap og avdrag på lån er gratis? :wink:

militæret betaler vel rentene på låne tror jeg, men verditapet derimot, uff, det kan fort bli mye! Uff militæret altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal inn i marinen sier de, og jeg er ferdig utdannet og har maskinist papir, håper jo på å få "grafset" til meg noe extra $, kjenner flere som har fått betalt litt extra mens de har vært inne til førstegangs tjenesten...

men først av alt håper jeg på å slippe, satser på at rederiet jeg er i nå skriver ut papir på at jeg er i en stilling som de ikke har folk som kan ta over med det første (og det er jo sant også, så det må vel gå [-o< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du vil slippe militæret er det bare å søke deg over til siviltjeneste. Det står helt i stampe. Søkte meg over dit da jeg ikke fikk dimme fra militæret på allergien min, og har fortsatt ikke hørt noe - og det er vel snart fire år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei, om de virkelig vil ha meg inn så reiser jeg inn og avtjener, har jo hørt at det er ganske morro:) hehe, men blir vemodig å selge "gliset" bare fordi at "storebror" skal få det som de vil...

latterlig gjør vertfall ikke meg selv ved å tisse i sengen som nevnt, hehe, da hadde jeg ikke kunnet se på meg selv som mann etterpå :twisted: !!

blir noen fattige månder og, fatter ikke hvorfor de ikke tar de som virkelig vil inn, i stede for oss som virkelig ikke vil!! for det er jo faktisk folk som har lyst til det der ute... (?) så om du er en av de så ta kontakt, så lager vi en god deal \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...