weheeE34 Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Ikke selg! Skaff deg heller en garasje, og så avskilter du, og får deg brann og tyveri forsikring, da koster deg deg nærmest ingenting å ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Ikke selg! Skaff deg heller en garasje, og så avskilter du, og får deg brann og tyveri forsikring, da koster deg deg nærmest ingenting å ha den! så du mener verditap og avdrag på lån er gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Ikke selg! Skaff deg heller en garasje, og så avskilter du, og får deg brann og tyveri forsikring, da koster deg deg nærmest ingenting å ha den! så du mener verditap og avdrag på lån er gratis? militæret betaler vel rentene på låne tror jeg, men verditapet derimot, uff, det kan fort bli mye! Uff militæret altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 De betaler ikke noe som har med bil å gjøre og forventer du penger på andre områder har du nok av papirarbeid foran deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 skal inn i marinen sier de, og jeg er ferdig utdannet og har maskinist papir, håper jo på å få "grafset" til meg noe extra $, kjenner flere som har fått betalt litt extra mens de har vært inne til førstegangs tjenesten... men først av alt håper jeg på å slippe, satser på at rederiet jeg er i nå skriver ut papir på at jeg er i en stilling som de ikke har folk som kan ta over med det første (og det er jo sant også, så det må vel gå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 det hørtes iallefall ut som en nydelig bil Den har sikkert en verdi på en 250 lapper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 det hørtes iallefall ut som en nydelig bil Den har sikkert en verdi på en 250 lapper? jeg tenkte å rundt 250.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 huffs, det blir et stort tap på kort tid gitt, da får jeg bare håpe at jeg slipper unna men har innsett at det nok stemmer, har sammenligna litt på finn, ikke samme specs, men heller ikke langt unna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Visst du vil slippe militæret er det bare å søke deg over til siviltjeneste. Det står helt i stampe. Søkte meg over dit da jeg ikke fikk dimme fra militæret på allergien min, og har fortsatt ikke hørt noe - og det er vel snart fire år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Det er ikke noe problem og slippe militæret lenger, bare til å nekte det, si at du ikke kommer til å løfte en finger, si at du tisser i sengen om natten... finnes mange måter og slippe unna på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 hehe, nei, om de virkelig vil ha meg inn så reiser jeg inn og avtjener, har jo hørt at det er ganske morro:) hehe, men blir vemodig å selge "gliset" bare fordi at "storebror" skal få det som de vil... latterlig gjør vertfall ikke meg selv ved å tisse i sengen som nevnt, hehe, da hadde jeg ikke kunnet se på meg selv som mann etterpå !! blir noen fattige månder og, fatter ikke hvorfor de ikke tar de som virkelig vil inn, i stede for oss som virkelig ikke vil!! for det er jo faktisk folk som har lyst til det der ute... (?) så om du er en av de så ta kontakt, så lager vi en god deal \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 jeg lovde vel å komme til bake med bilder, så her er det noen: wounderboaum er borte for lengst, og interiøret er dessverre preget av at det er en hverdagsbil, har ikke fått støvsuget eller vasket den etter at jeg kom fra sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode syra Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 02 320 2.2i touring M Tech ca samme km ble solgt for 220.den hadde i tillegg regnsensor,PDC,xenon,18" og automat.Så det er et ganske stortn sprang på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg